Milane pristatyta raštais ir spalvomis marginta naujausia „Versace“ kolekcija

Italų mados namai „Versace“ Milane pristatė savo naujausią kolekciją, skirtą 2020–2021 m. rudeniui ir žiemai.
„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kolekcijos pristatymo pradžią lydėjo juoda spalva: kelnių ir švarko kostiumai, trumpos ir ilgos suknelės, kai kurios jų taip pat derinamos su švarkais.

Be moterų, ant podiumo pasirodė ir modeliai vyrai, vilkintys derinius, kuriuose susipina klasika ir sportinis stilius: juodos klasikinės kelnės, balti marškiniai, kaklaraištis ir visa tai derinama su juoda odine striuke ir baltais sportbačiais. Daugelio modelių akis dengė masyvūs akiniai nuo saulės.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Juodasis kolekcijos blokas netrukus įgavo spalvų, kai vilkinti languotą raudoną švarką, sujuostą juodu diržu, ant podiumo pasirodė Kaia Gerber.

„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Versace“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Po jos sekė spalvų ir įvaizdžių paletė: raudona, juoda, balta ir pilka žaidė tarpusavyje, kai kur priimdamos ryškiaspalvius akcentus, kolekcijoje – daug languotų ir gyvūnų raštų audinių, kai kur jie derinami su gėlėtais.

Donatella Versace nevengė sluoksniavimo ir itin ryškių spalvų, be kitų audinių, naudojo odą ir džinsą.

Visoje kolekcijoje persipynė klasikinis ir sportinis stilius, o jos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodė modeliai, vilkintys „Versace“ mados namams būdingais raštais margintus drabužius, dirbtinius kailinius ir blizgias sukneles.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis