„Missoni“ pristatė naujausią kolekciją, kuri simbolizuoja grįžimą į įprastą socialinį gyvenimą

Italų mados namai „Missoni“ pirmąją Milano mados savaitės dieną – trečiadienį – pristatė savo naujausią kolekciją, skirtą 2021–2022 m. rudens ir žiemos sezonui. Tiesa, kolekcija pristatyta ne gyvai, o iš anksto sukurtu filmu, kaip tapo įprasta koronaviruso pandemijos laikotarpiu. Pagrindinė kolekcijos ir jos pristatymo idėja – grįžimas į įprastą socialinį gyvenimą.

Visi esame išsiilgę to įprasto, bet šiuo etapu – tokio nepaprasto, savo gyvenimo, prie kurio buvome pripratę. Mados pasaulio atstovai – ne išimtis. Pandemijos laikotarpiu šou virtę skaitmeniniais pristatymais, be žiūrovų, aplodismentų, susibūrimų ir to jausmo, kad aplink verda gyvenimas.

Naujausioje „Missoni“ kolekcijoje susipynė šaltasis ir šiltasis sezonai. Pristatymo vaizdo įraše matyti, kad modeliai bičiuliaujasi, linksminasi, žaidžia boulingą, bėgioja, džiaugiasi tuo įprastu gyvenimu, kuris dabar tapęs lyg tolimas sapnas.

VIDEO: „Missoni“ pristatė naujausią kolekciją, kuri simbolizuoja grįžimą į įprastą socialinį gyvenimą

Kaip rašo „Reuters“, italų mados namų kūrybos vadovės Angelos Missoni teigimu, toks kolekcijos pristatymas simbolizuoja grįžimo į įprastą socialinį gyvenimą šventę.

„Šiuo projektu norėjau apibendrinti vienus darbo metus, telpančius dainoje, sukurdama turinį, kuris yra emocingas, bet pasiekiamas iš skirtingų skaitmeninių įrenginių, – pranešime sakė A.Missoni. – Maišiau ir derinau skirtingų sezonų kūrinius, kad išryškinčiau garderobo idėją, nes „Missoni“ pristato daiktus, kurie turi išlikti, lydėti kiekvieną moterį jos gyvenime ir tapti jos prisiminimų dalimi.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis