Ėmėsi naujos veiklos
Kristinos Tučkutės vardas viešojoje erdvėje žinomas jau daugiau nei dvidešimtmetį ir yra siejamas su tokiais pasaulyje garsiais mados ženklais, kaip „Giorgio Armani“, „Dolce & Gabbana“, „Burberry“ bei daugeliu kitų.
Pastaraisiais metais modelis Lietuvoje buvo pastebimas rečiau – didžiąją dalį laiko leido keliaudama tarp Ispanijos, Prancūzijos ir Lietuvos. Pasaulį sukausčius pandemijai, K.Tučkutė turėjo galimybę praleisti kur kas daugiau kokybiško laiko su šeima, todėl šį laikotarpį vadina ypatingu.
Paskutinius metus moteris su vyru ir dukra mėgavosi Ispanijos saule ir gyveno įprastą miesto gyvenimą. Daugeliui veiklų persikėlus į nuotolį, K.Tučkutė džiaugėsi galėdama dirbti sau ir organizuoti laiką pagal dukros grafiką, kuriai taip pat nestinga užsiėmimų – mergaitė ne tik mokosi, bet ir dainuoja, jodinėja bei užsiima skaitmeniniu piešimu.
Modelis atskleidė, jog su dukra praleidžia daug laiko, todėl jas sieja itin artimas ryšys. Kartu su šeima K.Tučkutė lankėsi ir Paryžiuje bei ėmėsi plėtoti savo tolimesnę karjeros kryptį – sukūrė naują kosmetikos liniją.
Su kosmetika susipažino dirbdama modeliu
Pirmuosius žingsnius link šio tikslo modelis žengė dar gerokai anksčiau, kuomet pristatė lūpas putlinančių blizgių kolekciją. Nusprendusi plėsti savo veiklą, K.Tučkutė ėmėsi kurti odos priežiūrai skirtus produktus, kuriuos kasdieninėje veido priežiūros rutinoje galėtų pasitelkti kiekviena savimi besirūpinanti moteris.
„Lietuvos moterys visada skirdavo daug laiko savo grožio puoselėjimui, tačiau paskutiniu metu reikšmingai išaugo aukštos kokybės produktų paklausa. Daug metų dirbdama modeliu, išbandžiau galybę kosmetikos priemonių – ne tik supratau, ko reikia mano odai, bet ir sukaupiau vertingų žinių, kurias galiu pritaikyti kurdama kitiems“, – teigė modelis K.Tučkutė.
Modelio karjera K.Tučkutei ne tik padėjo išplėsti akiratį, bet ir suprasti, kokios grožio priemonės yra iš tikrųjų tinkamos.
Pasak K.Tučkutės, kosmetika turi būti parenkama ne tik pagal odos tipus, bet pagal kiekvienos moters subtilų unikalumą – svarbi yra ir priemonės tekstūra, švelnus aromatas, natūralumas ir, žinoma, efektyvumas.
Grožio ir geros savijautos ritualai – kasdienybės dalis
K.Tučkutė atskleidė, jog grožio ir geros savijautos ritualai yra neatsiejama jos kasdienybės dalis.
Kiekvieną rytą, išsimiegojusi mažiausiai 7 valandas, moteris skuba išgerti stiklinę vandens su hidrolizuoto kolageno milteliais. Siekdama išlaikyti odos skaistumą ir jaunystę, K.Tučkutė veidą rytais prausia tik šaltu vandeniu ir taip paruošia odą tolimesnėms procedūroms – tonikui bei drėkinamajam serumui.
Modelis pabrėžia, jog odai itin svarbi ir apsauga nuo saulės, kurią naudoja nepriklausomai nuo metų laiko, siekdama išvengti pigmentinių dėmelių. Viso to moteris moko ir savo dvylikametę dukrą, kuri, padedama mamos, pratinasi suprasti, kodėl svarbu saugoti ir puoselėti tai, ką natūraliai jai suteikė gamta.
Be to, K.Tučkutė nepamiršta pasirūpinti ir savo kūnu, todėl kasdien bent 20 minučių skiria laiko aktyviai veiklai – jogai, bėgimui, greitiems pasivaikščiojimams ar tempimo pratimams.
Siekdama išlaikyti gerą savijautą bei dailias kūno formas, K.Tučkutė vengia miltinių produktų ir cukraus, tačiau itin griežto režimo pasakoja nesilaikanti ir retkarčiais leidžia sau pasilepinti.
Veido odos priežiūros rutinos modelis neapleidžia ir vakare – gerai nuvaliusi ir nupraususi odą, moteris palepina ją vitaminų serumu ir CBD aliejumi arba kremu su retinoliu.
Vis dėlto K.Tučkutė pabrėžia, jog jos odos priežiūra pirmiausia prasideda net ne nuo kosmetikos, o nuo emocinės būsenos balanso.
Siekiant turėti švytinčią ir sveikai atrodančią odą, pasak modelio, itin svarbu atsiriboti nuo negatyvių minčių. Siekiant atkreipti į tai dėmesį, kosmetikos linija pavadinta „OHM by Kristina Tučkutė“. Trumpinys „OHM“, pasak kosmetikos kūrėjos, turi gilią prasmę.
„OHM – tai jausmas, kūno ir sielos būsena, mantra, kuria dalijamės kasdieniame gyvenime. Tai šventas garsas, paprastai žinomas kaip visatos garsas, kurį daugelis pasaulio bendruomenių laiko originaliu kūrybos šaltiniu. Jis suteikia energijos ir padeda mums prisijungti prie savojo „Aš“, – teigė K.Tučkutė.