Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį

Grožio ekspertė, „Driu Beauty“ kosmetikos kūrėja Indrė Urbanavičienė išleido antrą, pačios parengtą ir parašytą, knygą, kurią drąsiai galima vadinti grožio biblija. Neatsitiktinai knyga pavadinta „Mokslu paremta grožio filosofija“, nes rašydama autorė rėmėsi naujausiais moksliniais tyrimais. „Tai Mokslu paremtas grožis. Žodžiai, kurie lyg ir nedera tarpusavyje, bet jais pasakyta viskas“, – sako charizmatiška moteris, išsiskirianti jaunatviškai ir švytinčia veido oda.
Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį
Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį / „Driu Beauty“ nuotr.

– Per kiek laiko gimė toks išsamus, moksliniais tyrimais paremtas grožio vadovas, kuris, kaip suprantu, tinka bet kokio amžiaus, šiuolaikiškam savo veidu besirūpinančiam žmogui?

– Apie porą metų kaupiausi, mintyse nuolat dėliojau knygos struktūrą ir temas, o paskui labai lengvai, be jokio vidinio spaudimo parašiau per metus. Pirmąją savo knygą „Protingas grožis: švytinčios odos biblija” parašiau per tris vasaros mėnesius. Man tai buvo gana įtemptas laikas. Todėl šįsyk norėjosi lengvai, be įtampos mėgautis pačiu rašymo procesu. Prisėsdavau ir rašydavau tada, kai ateidavo įkvėpimas.

„Driu beauty“ nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija - Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį
„Driu beauty“ nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija - Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį

– Kokio amžiaus moterims ir merginoms rekomenduotumėte “Mokslu paremtą grožio filosofiją”pasidėti prie lovos ir kartais prieš miegą atsiversti ?

– Ši knyga labiausiai tinka merginoms ir moterims nuo 20 metų. Paauglės taip pat joje ras pagrindinius atsakymus ir, galbūt, pagal mano rekomendacijas, susikurs kasdieninius veido odos priežiūros ritualus. Taip pat jos ras atsakymus, kas kokiu metu ir dėl kokių priežasčių vyksta su oda. Kartais vyresnės moterys numoja ranka, kad joms jau per vėlu puoselėti odą. Tikrai su tuo nesutikčiau. Rūpintis savimi, tiek savo kūnu, tiek veido oda, reikia visą gyvenimą.

– Jeigu ryžotės leisti antrą tokio paties pobūdžio knygą, vadinasi, pirmoji buvo sėkminga, tiesa? Kas paskatino imtis antros knygos?

– Iš tiesų mano pirma knyga sulaukė labai daug dėmesio. Ir jos visi tiražai buvo išparduoti. Mano sekėjai Instagrame ir „Driu Beauty” kosmetikos gerbėjai pradėjo klausti, kada gi bus antroji knyga. Manau, jų paskatinimas taip pat turėjo įtakos. Be to, aš visą laiką gyvenu grožio pasaulyje: domiuosi, skaitau, seku tendencijas, naujausius tyrimus, nes kuriu ir gaminu kosmetiką. Stebiu grožio industrijos rinką – matau pokyčius. Ištisai – kas dieną, kas naktį tame verdu. Todėl ir poreikis atnaujinti informaciją atsirado labai natūraliai. Gal todėl antroji mano knyga dvigubai storesnė, natūralu, – ir dar išsamesnė. Ją iš tiesų galima naudoti ir kaip vadovėlį.

„Driu beauty“ nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį
„Driu beauty“ nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį

– Informacijos apie kūno, veido odos priežiūrą, tikrai galima rasti internete. Arba bet kokioje kosmetikos parduotuvėje – profesionalus konsultantas gali patarti. Ką skaitytojas ras šioje knygoje, ko nėra internete?

– Daugelis straipsnių internete paremta ne moksliniais tyrimais, bet visiems lengvai prieinama informacija, kurią lengvai galima rasti google paieškos sistemoje. Dažniausiai ta informacija nėra tiksli, paviršutiniška ir neteisinga, negili ir niekuo neparemta. O mano knygoje viskas, kas surašyta, yra paremta moksliniais tyrimais. O tyrimai tikrai mano panagrinėti, palyginti vieni su kitais, kitaip tariant, išlukštenti ir pateikti skaitytojui, „ant lėkštutės”. Beje, šioje knygoje galima rasti ir visus marketinginius triukus, kuriuos, siekdami didinti pardavimus, kartais naudoja kosmetikos gamintojai.

– Pasidalinkite, bent keliais vadinamais marketinginiais triukais arba, kitaip tariant, nesąžininga reklama?

– Jų knygoje tikrai yra daug paminėta. Todėl išskirsiu kelis, ko gero, pačius dažniausius. Pavyzdžiui, etiketėse arba reklaminiuose šūkiuose skamba: „dermatologinė kosmetika”, „patikrinta dermatologų”. Negalima taip išskirti kosmetikos priemonių, nes, pagal reglamentą, absoliučiai visa kosmetika, kuri išeina į rinką, yra patikrinta dermatologų. Kitu atveju, jos net nebūtų prekyboje. Todėl tokie reklaminiai akcentai yra neteisingi ir nesąžiningi kitų gamintojų atžvilgiu. Taip pat netiesa, kad odai negerai ilgą laiką naudoti vieno gamintojo produktus, nes oda prie jų pripranta. Tiesą sakant, nei oda pripranta, nei jai kas nutinka. Jeigu žmogui tinka pasirinkta kosmetika, jis gali drąsiai ją naudoti, tol kol pačiam nusibos. Dar vienas mitas arba marketinginis triukas – paakių kremai. Geras veido kremas arba serumas tikrai tinka paakiams. Įdomiausia, kad skaitant etiketes ir lyginant to paties gamintojo veido kremą ir paakių – neretai veido kremo sudėtis būna kur kas geresnė nei paakių. Tokių marketinginių triukų tikrai yra daug ir juos visus galima rasti knygoje. Tikiuosi, kad ši mano knyga daugeliui bus pavyzdys ir įkvėpimo šaltinis, kaip reikia rūpintis savimi ir savo veido oda.

„Driu Beauty” nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį
„Driu Beauty” nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį

– Knygoje taip pat rašote, kad kosmetika negali būti skirstoma į vyrišką ir moterišką. Kodėl?

– Tiek vyrams, tiek moterims tinka tos pačios veido priežiūros priemonės. O tai, kad ji suskirstyta į vyrišką ir moterišką, tai tik dar vienas marketinginis triukas, skatinantis kuo daugiau vartoti. Renkantis kosmetiką yra svarbu odos tipas, būklė, kažkiek amžius, klimato sąlygos. Bet jokiu būdu ne lytis. Kai tik oda pradeda senti, jai reikia pagalbos. Svarbu pasirinkti gerą produktą, geros sudėties ir kad jis būtų multifunkcinis.

– Jūs, kaip grožio srities ekspertė, tikriausiai, galite geriausiai atsakyti, kas labiausiai lemia mūsų veido odos būklę ir grožį?

– Iš tiesų, tai – veido oda yra mūsų vidaus veidrodis. Vandens trūkumas, prasta žarnyno būklė, nekokybiškas miegas, prastas maistas – visa tai atsispindi ant mūsų veido odos. Valgant greitą maistą nebūtinai iš karto išberia, tačiau veido oda per laiką įgauną pilkšvą atspalvį, neturi spindesio ir švytėjimo. Aišku, veido odos priežiūros priemonės gali kažkiek pataisyti situaciją, tačiau ilgoje perspektyvoje vis tiek viską lemia tai, kaip mes gyvename ir maitinamės. Apie alkoholį ir tabaką jau net nekalbu, nes tai – didžiulė žala veido odai.

– Pagrindiniai arba kitaip sakant, privalomi veido odos priežiūros ritualai, kurie padeda puoselėti gražią ir spindinčią veido odą?

– Kaip jau minėjau, gyvenimo būdas. O tada keturi pagrindiniai dalykai – valymas, šveitimas, drėkinimas ir apsauga nuo saulės. Aš pati asmeniškai nevaikštau į jokias grožio procedūras. Injekcijos – iš viso man nesuprantamas dalykas. Vienintelis dalykas, kurį pasidarau tai – PRP procedūra. Mano nuomone, tai tikrai stipri prevencija odos jaunystei išsaugoti. Viskas. Man tikrai pakanka gerų, kokybiškų, tinkamos sudėties veido priežiūros priemonių.

„Driu Beauty” nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį
„Driu Beauty” nuotr./Mokslu paremta grožio filosofija – Indrės Urbanavičienės knygoje apie grožį

– Vadinasi, mitas, kad turėti gražią veido odą yra brangu?

– Pasakysiu atvirai, turėti gražią veido odą nėra brangu. Tiesiog tam reikia skirti laiko ir turėti žinių. Tai, kas brangu, kalbu tiek apie procedūras, tiek apie kremus, nebūtinai yra gerai. Kartais kremas už 50 eurų gali būti daug geresnis nei už kelis šimtus. Kremai kainuojantys daugiau nei aštuoniasdešimt eurų, man atrodo – neadekvatu. Jeigu žmonės pradėtų skaityti produktų etiketes, suprastų, ką aš tuo noriu pasakyti.

– Kokios naujausios tendencijos šiuo metu vyrauja grožio industrijoje?

– Jau kuris laikas žmonės nori kažko išskirtinio, kitokio. Taip pat nori pažinti gamintojus, nes pradėjo galvoti, ką jie vartoja – tepa ant savo kūno. Taip pat daugeliui svarbu, kad produktai būtų tvarūs. Atsigręžiama į patį prekės ženklą – brandas turi ne tik turėti kokybišką kosmetiką, bet ir atitikti vartotojo vertybes, turėti aiškiai išreikštą filosofiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis