Anot tyrimą atlikusių mokslininkų, į aukštakulnius avinčias moteris vyrai žiūri kur kas palankiau ir geranoriškiau bei daug aktyviau pildo jų norus, rašo tyrimą pristatantis huffingtonpost.com tinklalapis.
Taigi, mielos damos, sukluskite!
Prancūzijoje psichologas Nicolas Guéguen'as paprašė keturių moterų dalyvauti tyrime ir apsiavus pirmiausia lygiapadžius batus, vėliau aukštakulnius su 5 cm pakulne ir galiausiai aukštakulnius su 10 cm kulnu, stebėti nepažįstamų vyrų reakcijas į jų norus ir prašymus.
Viename eksperimente moteris gatvėje vaikštančių praeivių prašė sudalyvauti apklausoje. Kai tyrimo dalyvė avėjo plokščiapadžius batus, jos siūlomoje apklausoje sutiko dalyvauti 25 iš 60 vyrų (42 proc.), kai ji buvo pasipuošusi aukštakulniais su 5 cm kulnu, jos apklausoje sutiko dalyvauti 36 iš 60 vyrų (60 proc.), na, o kai tyrimo dalyvė avėjo aukštakulnius su 10 cm kulnu, jos apklausoje sutiko dalyvauti 49 iš 60 vyrų (82 proc.).
Taip pat skaitykite: Ką apie jūsų asmenybę sako mėgstama avalynė?
Kitame psichologo surengtame eksperimente buvo stebima, kiek vyrų nuo žemės pakeltų moters pamestą pirštinę. Ir kas gi nutiko šįkart? Rezultatai vėlgi buvo labai panašūs. Plokščiapadžiais batais avinčiai tyrimo dalyvei pirštinę pakėlė iš viso 62 proc. vyrų, o aukštakulniais pasipuošusiai dailiosios lyties atstovei šį džentelmenišką aktą įvykdė net 93 proc. vyrų.
Aiškindamas šio tyrimo rezultatus ir bandydamas pagrįsti, kodėl vyrai kur kas geranoriškiau reaguoja į aukštakulnius avinčias moteris, psichologas Nicolas Guéguen'as pateikė paprastą priežastį – moterys su aukštakulniais vyrams tiesiog atrodo kur kas patrauklesnės.
„Aukštakulniai vyrams asocijuojasi su didesniu moters seksualumu, bendru fiziniu patrauklumu, grožiu ir atvirumu naujoms pažintims“, – tikina pirmąjį tokio tipo tyrimą surengęs mokslininkas.
Taip pat skaitykite: Stilinga ir patogu: stambūs kulnai. 20 madingiausių batų
Ankstesniuose tyrimuose jau buvo įrodyta, kad aukštakulniai pakeičia moters eiseną ir patobulina jos laikyseną, dėl kurios ji atrodo kur kas moteriškesnė ir patrauklesnė vyrams. Anot N. Guéguen'o, prie aukštakulnių poveikio vyrams prisideda ir rinkodara, nuolat palaikanti aukštakulnių asociacijas su seksualumu ir prašmatnumu.
Šio tyrimo rezultatai buvo publikuoti žurnale „Archives of Sexual Behavior“.