Verslininkų šeimos – Kristinos ir Povilo Strolių – įkurti namų kvapų ir nišinės parfumerijos salonai šalyje veikia jau daugiau negu dvidešimt metų, atstovaudami pasaulyje pripažintus aukščiausios kategorijos prekinius ženklus. Būtent todėl jie didelį dėmesį kreipia ne tik į aukštą produktų kokybę, bet ir į patrauklų produktų išdėstymą, salonų erdvių jaukumą, nepriekaištingos stilistikos elementus. Harmoninga visuma sukuria tobulybės jausmą, o įmantrus dekoras pakelia praeivių ir klientų nuotaiką. „Vaikščiojant Milano ir Paryžiaus gatvėmis labai greitai tampa aišku, kuo kvėpuoja mados tradicijas gerbiančios Vakarų Europos šalys. Senos kultūros civilizacijos kraštuose jau seniai įprasta stilingą aplinką kurti pasitelkiant nepabodusias puošmenas. Dekoras integruojamas kartu su luxury produktų išdėstymu vitrinose, neužgožiant paties asortimento, o priešingai – stilingais elementais jį paryškinant. Tokią idėją įgyvendinome ir mūsų salonuose“ – sako „Krispo“ namų kvapų įkūrėja ir nišinės parfumerijos ekspertė K.Strolienė.
Kaip atrodys M.Petruškevičiaus kurtas vidaus ir išorės patalpų dekoras, lemia interjero stilistika, norai ir paties Manto vizija. Žinomas gėlių virtuozas sako, kad jo sumanymais pasitikima iš karto, todėl jis visuomet turi kūrybinę laisvę įgyvendinti tai, ką būna kruopščiai apgalvojęs. „Krispo“ salonų puošybos projektas – ne išimtis. Ne vienerius metus M.Petruškevičių pažįstanti kvapų ekspertė K.Strolienė nė sykio nesuabejojo Manto talentu: dekoras pasižymi šiuolaikiškais konstrukciniais sprendimais ir suderintomis spalvomis, atitinkančiomis naujausias puošybos tendencijas.
„Šį kartą pasirinkome purslų tematiką, atsisakydami įprastų puokščių vazose ar medžių imitacijų. Modernūs gėlių krūmai atrodo tarsi vijokliai, pakibę ant vitrininio stiklo. Ilgalaikiam butikų dekorui rekomenduoju rinktis kokybiškas dirbtines gėles, kurias iš pirmo žvilgsnio sunku atskirti nuo natūralių. Technologijos šioje srityje taip pažengę, kad net liečiant dirbtinius augalus ne iš karto suprasi, jog tai – ne gamtoje užaugęs žiedas, o iš aukščiausios rūšies medžiagų sukurtos gėlės. „Krispo“ salonų vitrinas puošia tūkstančiai žymios olandų dirbtinių gėlių kompanijos hortenzijų žiedų. Šios rūšies gėlės pasirinktos tam, kad būtų išgautas norimas gausos efektas“, – pasakoja Mantas.
Žymus dekoratorius priduria, kad praėjusį sezoną madingus koralo spalvos puošybos elementus šįmet keičia plati violetinių atspalvių gama – rausvi ir purpuriniai tonai: „Svarbu pabrėžti, kad šios spalvos – gana pretenzingos ir nebūtinai tinkamos prie kiekvienų patalpų stilistikos, todėl būtina paisyti likusios interjero paletės. Šįsyk rinkausi pastelinių tonų žiedus, jog išraiškingas dekoras harmoningai įsilietų į bendrą visų „Krispo“ salonų interjerą. Balti gėlių žiedai – nemari klasika, kuriai sezoniškumas įtakos nedaro, o ir priderinti juos lengviausia prie bet kokių erdvių. Pastebiu, kad jau ne vienerius metus prabangos segmentui priskiriami grožio prekių ir interjero puošmenų butikai didelį dėmesį skiria nepaprastai puošybai, nes unikalus dekoras, kaip ir išieškoti aromatai, sukuria išskirtinę atmosferą.“