Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nauja „H&M Conscious“ kolekcija dedikuota ilgaamžėms klasikinėms spintos detalėms

„H&M“ antrą kartą pristato „Conscious“ kolekciją, pagamintą iš perdirbtų arba mažesnį poveikį aplinkai darančių medžiagų, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kartu su šia kolekcija prekių ženklas tęsia kelią tvaresnės mados ateities link ir pildo savo įsipareigojimą iki 2030 m. naudoti tik perdirbtas ir kitais tvariais būdais išgaunamas medžiagas. Kolekcijoje galima rasti languotą klasikinį kostiumą, laisvo silueto džemperius ir gyvūnų raštų sukneles.
„H&M Conscious“ 2019 m. rudens kolekcijos modelis
„H&M Conscious“ 2019 m. rudens kolekcijos modelis / „H&M“ nuotr.

Perdirbtas poliesteris – pagrindinė medžiaga, naudota šios kolekcijos suknelių, marškinių, megztinių, lauko drabužių gamybos procese. Daugiausia išgautas iš panaudotų PET butelių, perdirbtas poliesteris yra specialiai apdorojamas, taip išgaunant audinį, kurį lengva prižiūrėti. Šios kolekcijos trikotažiniai drabužiai pagaminti iš ekologiškos medvilnės arba „Tencel™“ pluošto mišinio.

„Šį kartą kolekcija dedikuota ilgai tarnaujančioms ir moderniai interpretuojamoms klasikinėms spintos detalėms. Joje galima rasti ilgaamžišką dizainą, pagamintą iš tvaresnių medžiagų, kurį papildo svarbiausi šio rudens sezono stiliaus akcentai“, – teigia prekių ženklo moteriškų drabužių linijos dizaino vadovė Maria Östblom.

Kūno linijas pabrėžiančios suknelės ir klasikinis kostiumas kolekcijoje derinamas su jaukiais laisvo silueto džemperiais. Megztiniai aukštu kaklu ar languoti marškiniai, kurie gali būti stilizuojami ir kaip lauko drabužis, kuria masyvesnio silueto vaizdinį, kartu išlaikydami elegantiškumą.

Visi kolekcijos drabužiai papildyti detalėmis, tokiomis kaip raukiniai, platūs rankogaliai ir subtilūs skeltukai. Kosmopolitišką stilistiką kuria ir neutralių spalvų paletė, papildyta juodos ir raudonai oranžinės spalvos akcentais bei langelių raštais.

„Norime išnaudoti savo įmonės dydį ir rodyti pavyzdį, kaip galima judėti žiedinės ir atsinaujinančios mados link. Ši kolekcija yra puikus pavyzdys, parodantis, kiek daug jau pasiekėme technologijų ir inovacijų srityje, galėdami įprastiems audiniams pasiūlyti alternatyvą – perdirbtas medžiagas“, – pasakoja prekių ženklo tvarumo vadovas Pascalis Brunas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos