Tai lyg metafora apie tai, kaip šiandien žmonės formuoja savo identitetą. „Mes esame savo gyvenimo daktarai frakenšteinai, – teigė „Gucci“ kūrybos direktorius A.Michelle. – Tai yra klinikinis aiškumas apie tai, ką aš darau. Aš galvojau apie erdvę, kuri reprezentuotų kūrybinį aktą. Aš norėjau pristatyti laboratoriją, kuri yra mano galvoje. Tai buvo fizinis darbas – lyg chirurgo.“
Kai kurie žmonės savo rankose nešėsi dirbtines savo pačių galvas ar nedidelius drakonus, kiti buvo su kaukėmis, burkomis, ir visa tai buvo ir jaudinama, ir kiek kraupu tuo pačiu metu. A.Michele teigė, kad vis labiau trinasi riba tarp lyčių, todėl nebėra taip, kad esame tik mergaitės ar tik berniukai: „Dabar mes turime apsispręsti, kuo norime būti.“
Kolekcijoje buvo gausu tarpkultūrinių ženklų, simbolių, reikšmių – nuo Rusijos „babuškų“ skarų iki kinų pižamų, angliško tvido ar 9-ojo dešimtmečio itališko verslininko smėlinio kostiumo.
Įvertinkite!