„Kolekcijoje koncentravomės į spalvų ir linijų grynumą. Ir turbūt visi pastebės, kad joje nėra jokių piešinių, – pasakoja O.Filatova-Kontrimienė. – Pasaulyje kyla „normkoro“, arba normaliosios mados, banga, vis daugiau žmonių renkasi paprastus, švarių siluetų, nesenstančių modelių drabužius. Todėl šįkart siūlome kruopščiai apgalvotų, praktiškų, bet tikrai ne nuobodžių įvaizdžių visumą.“
„Simple line“ (liet. „paprasta linija“) simboliškai pavadintoje kolekcijoje didelis prekių ženklo gerbėjų būrys ras bazinių siluetų daiktus, kurie sudėlioti į kiekvienai jaunai moteriai būtiniausių drabužių asortimentą. Jame – tik reikalingi daiktai, kurie lengvai derinami tarpusavyje, taip pat ir su ankstesnių prekių ženklo kolekcijų modeliais.
Juodi ir balti marškinėliai, laisvo kirpimo kelnės, įvairių ilgių suknelės, sijonai, šortai – tai yra viskas, ko reikia šiuolaikinei moteriai, kuriai norisi likti stilingai ir madingai, bet tuo pačiu neišsišokti rėkiančiais, trumpalaikiais įvaizdžiais. Be tradicinėmis tapusios juodos, baltos, šioje kolekcijoje atsirado ir skani rožinė spalva. Tačiau neabejotinai svarbiausiu visų naujų modelių akcentu galima vadinti ištisinę juodą liniją, žyminčią kiekvieną, net juodos spalvos kolekcijos modelį.
„Būtų neteisinga drabužius palikti visiškai be jokio skiriamojo bruožo, tad šį kartą juo tapo juoda linija. Tai yra mūsų duoklė paprastumui ir minimalizmui, nes tikiu, kad kasdienis drabužis neturėtų užgožti jį dėvinčios moters asmenybės, bet vis tiek privalo turėti kad ir minimalų „cinkelį“.
Neabejoju, kad „normkoro“ banga netrukus pasieks ir Lietuvą, ir tai nėra joks protestas prieš madą. Priešingai, tai yra labai progresyvus stiliaus suvokimas, kai žmonės sąmoningai koncentruojasi į savo vidų, o išorę palieka paprastą, tačiau jokiais būdais ne nykią ar nuobodžią. Tai yra gatvės mados ateitis“, – sako kolekcijos autorė.