Naujausia „Lanvin“ kolekcija – sąmoningai mados vartotojai

Prancūzų mados namai „Lanvin“ su kūrybos vadovu Olivier Lapidus pristatė 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekciją šiuo metu Paryžiuje vykstančioje mados savaitėje.
„Lanvin“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Lanvin“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Įkvėptas mados namų įkūrėjos Jeanne Lanvin santykių su to meto menininkais, dizaineris ieškojo tinkamo šiandienio ryšio. Taip jo dėmesio centre atsirado judėjimo „Techism“, kuris skatina meno ir technologijų dialogą, įkūrėja Krista Kim, rašo Wwd.com.

Jos skaitmeniniai šviesos diodų įvaizdžiai tapo pagrindu kolekcijos drabužių spalvoms, o jų paletė – nuo tamsių ir ryškių iki sudarančių gradiento efektą, išryškėjantį ant satino paltų ir žėrinčių vakarinių suknelių.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Lanvin“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Lanvin“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Pastarosios buvo sukurtos iš specialaus šilko neopreno, kuris drabužiui suteikia struktūrą ir lengvumą.

Daugelį drabužių dizaineris sukūrė stačiu kaklu – ne tik golfus, megztukus, bet ir palaidines bei sukneles. Šios kolekcijos moterį dizaineris įvardija kaip sąmoningą mados vartotoją, o ne jos auką.

Kviečiame pasižvalgyti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis