Naujausioje Muccios Prados kolekcijoje – Frankenšteino simbolika

Italų mados namai „Prada“ Milane vykstančioje vyrų mados savaitėje pristatė 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekciją, kurią sudaro 59 vyrams ir moterims skirti modeliai. Simbolių kolekcijos įvaizdžiams dizainerė Muccia Prada pasiskolino iš... siaubo filmų.
„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kaip rašo Vogue.com, Frankenšteinas gimė audringą 1816-ųjų vasaros naktį prie Ženevos ežero. Mary Godwin, jos mylimasis Percy Shelley ir jų kelionės kompanionas Lordas Baironas nusprendė pakonkuruoti – kuris greičiau galėtų sukurti baimę keliančią siaubo istoriją. M.Godwin savo vaizduotėje sukūrė Frankenšteiną. Nors jai tada tebuvo 18-a, bendru sutarimu ji tapo nugalėtoja.

Tokia galėtų tapti ir Muccia Prada, jei šiandien varžytųsi mados dizaineriai. Milane ji pristatė savo kolekcijos monstrą – tamsų ir susvetimėjusį, tačiau taip pat suktai gražų.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Štai ką sako pati istorijos-kolekcijos kūrėja. „Iš esmės tai turėjo būti romantiškas šou. Daugiausia domėjausi žmonijos supratimu: silpnumu ir subtilesniais bei nuogesniais žmonijos aspektais.

Atstumtasis... tas, kuris neturi karjeros. Tai buvo nukreipta prieš labai sudėtingą pasaulį, štai kodėl karas tvyrojo ore. Bet tam, kad paverstume jį nenuobodžiu ir tinkamu madai, nes mada vienaip ar kitaip turi būti šviesa, pasiskolinome baisių siaubo filmų simbolių. Nuo Frankenšteino iki „The Rocky Horror Picture Show“ ir panašių filmų. Frankenšteinas yra monstro, turinčio labai didelę širdį ir ieškančio meilės, pavyzdys“, – sakė dizainerė M.Prada.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų