Naujausioje Victorios Beckham kolekcijoje – marškinių ir megztinių deriniai

Savo naujausios kolekcijos pristatymą dizainerė Victoria Beckham surengė vienoje mėgstamiausių Londono vietų – Teito Britanijos galerijoje, kurios aukštos lubos ir studijos oras tapo puikiu fonu mados mylėtojams parodyti, kas bus madinga 2019–2020 m. rudenį ir žiemą.
„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Ši V.Beckham kolekcija nukelia į aštuntąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį.

Ant podiumo – pieštuko silueto sijonai, tiesios ilgos arba platesnės potrumpės kelnės, vidutinio ilgio suknelės, derinamos su ilgaauliais batais ar aukštakulniais bateliais, švarkai, kostiumai, puspalčiai ir paltai, derinami su tamsios rožinės, alyvinės ir melsvos spalvos megztiniais stačiomis apykaklėmis.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Vienas ryškiausių kolekcijos akcentų – skaisčiai raudona spalva, derinama su balta ir smėlio atspalviu.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Victoria Beckham“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Pati Victoria kolekcijos pristatymo pabaigoje pasirodė vilkinti plačias juodas kelnes, baltus marškinius, kurių apykaklė ir rankogaliai lindo iš stilingo rudos spalvos megztinio. Tokio tipo – megztinio ir marškinių – derinių buvo ir dizainerės kolekcijoje.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Victoria Beckham
AFP/„Scanpix“ nuotr./Victoria Beckham

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis