Aštuoni specialiai atrinkti vyriškos kolekcijos drabužiai buvo sukurti bendradarbiaujant su rusų dizaineriu G.Rubchinskiy naujausiai – 2018 m. pavasario-vasaros kolekcijai, kuri pasirodys sausį.
Kolekcijoje – naujos ikoninio „Burberry“ lietpalčio ir mados namų vizitine kortele laikomų lauko drabužių interpretacijos. Šie naujai atgimę kūriniai, pasižymintys didelėmis apimtimis, sukuria kontrastą likusiai G.Rubchinskiy kolekcijai. Jie atskleidžia modernų žvilgsnį į drabužius, tačiau pagrindas lieka paremtas „Burberry“ mados namų paveldu.
Tarp naujausių kūrinių galima rasti ir marškinėlius, šortus, skrybėles, sukurtas su britų skrybėlių gamintoju Stephenu Jonesu, jis taip pat sukūrė visus galvos apdangalus naujausiai Gosha kolekcijai.
„Burberry“ kūrybos vadovas Christopheris Bailey teigia: „Jau ilgą laiką žaviuosi ir karštai palaikau Goshos kūrybinę veiklą. Jis turi įgimtą kultūros jausmą ir jaučiausi labai pagerbtas, kai naujosios kolekcijos proga jis mums pasiūlė bendradarbiauti. Tai, kaip savitai dizaineris interpretavo keletą ikoniškiausių mūsų mados namų kūrinių, kelia jaudulį. Kartu šie drabužiai, sukurti nepamirštant atiduoti milžinišką duoklę britiškajam stiliaus paveldui, atrodo itin naujai ir aktualiai.“
G.Rubchinskiy teigia esąs labai patenkintas bendro darbo rezultatais. „Burberry“ man visada įkūnijo klasikinį britišką stilių. Ilgaamžiški jų kūriniai yra tobula atsvara mūsų siūlomam moderniam gatvės stiliui, jie puikiai dera tarpusavyje“, – sako dizaineris.
Mados namai „Burberry“
-
1856 m. įkurta bendrovė yra tarptautinis britų prabangos ženklas, nuo kurio paveldo neatsiejamos inovacijos, amatininkystė ir dizainas.
-
Bendrovės verslui priklauso penkios sekcijos: vyrų drabužiai, moterų drabužiai, vaikų drabužiai, aksesuarai ir grožio priemonės.
-
Mados namų centrinė būstinė yra Londone.
Rusų dizaineris Gosha Rubchinskiy
-
Gosha yra mados dizaineris, fotografas ir video kūrėjas.
-
Iš pradžių užsiimdamas draugų fotografavimu ir asistavimu kitiems dizaineriams, Gosha nusprendė sukurti savo asmeninį prekių ženklą ir toliau vystyti savitą postsovietinį jaunimo stilių.
-
Visa dizainerio veikla susijusi su multimedijomis. Jis pats kuria savo kolekcijas, jas fotografuoja, renka modelius, rengia katalogus ir sezoninius leidinius. Tai – jo būdas kurti savo pasaulį.