Kvepalų, pavadintų „Fresh“, reklaminiu veidu tapo supermodelis Linda Evangelista, įkūnijusi saldžiai prabangią namų šeimininkę iš praėjusio amžiaus 6-ojo dešimtmečio.
Reklaminėje nuotraukoje, kurios autorius – vienas žymiausių mados fotografų Stevenas Meiselis, Evangelista vienoje rankoje gniaužia kvepalų buteliuką, kuris viskuo – savo dizainu, spalvomis, melsvu skysčiu viduje – primena tikrų tikriausią stiklo valiklį.
Pusę supermodelio veido dengia skaidrus stiklas, o švelniai melsvas „namų šeimininkės“ rūbas ir akių makiažas tobulai dera prie minėtojo kvepalų buteliuko. Belieka sulaukti šios naujienos Lietuvoje ir savo nosimi įsitikinti, kokios natos „groja“ naujajame aromate.
Vienas pirmųjų kvepalų-stiklo valiklio reklamine nuotrauka savo „Instagram“ paskyroje pasidalijo „Moschino“ kūrybos vadovas dizaineris Jeremy Scottas.
Tačiau atidesni „Moschino“ gerbėjai jau porą savaičių galėjo stebėti apie naujienos pasirodymą liudijančias užuominas – „Fresh“ kvepalų buteliuką primenančiais „iPhone“ telefonų dėklais neseniai apsiginklavo mados maniakė Anna Dello Russo ir išraiškingų formų atlikėja Amber Rose, o „Moschino“ 2016 m. pavasario-vasaros kolekcijos pristatyme modelis Bella Hadid podiumu žengė vilkėdama oversize marškinėlius, su ryškiu užrašu „Fresh“.