Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoje A.Skrickienės kolekcijoje – juodos ir raudonos vestuvinės suknelės

Klasikos ir moderno deriniais išsiskirianti dizainerė Airida Skrickienė pristato „Airida Skrick“ 2018 m. vestuvinių suknelių kolekciją, kurioje nuotakos vilki ne tik progresyvių formų baltas, bet ir raudonas bei juodas sukneles. Vestuvinių suknelių fotosesijai pasirinkta ypatinga vieta – gelžbetoninių konstrukcijų įmonės teritorija, kurioje dar labiau atsiskleidžia drabužių išskirtinumas ir inovatyvumas.
Airidos Skrickienės vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai
Airidos Skrickienės vestuvinių suknelių kolekcijos modeliai / Donatos Benevičiūtės nuotr.
Temos: 1 Mada

Remdamasi Rytų šalių vestuvių tradicijomis, dizainerė pristato spekuliatyvius juodų ir raudonų motyvų nuotakų suknelių modelius, tačiau neatsisako ir tradicinių vestuvinių spalvų – baltos antikinės, debesų, pieno, šampano. Dizainerė kuria laisvos, modernios, bet taip pat ir rafinuotos nuotakos įvaizdį.

„Aš nebijau eksperimentuoti net ir kurdama vestuvines sukneles. Man atrodo, kad inovatyvios suknelių idėjos patrauks tas moteris, kurioms svarbi saviraiška. Tokios nuotakos išsiskiria savo tvirtybe ir ryžtingumu, nebijo laužyti nusistovėjusių stereotipų“, – sako drabužių kūrėja.

Dizainerė pabrėžia, kaip svarbu apčiuopti ir į kūrybą inkorporuoti tam tikrus laikotarpio, kultūros ženklus, kad jie būtų artimi, atpažįstami ir priimtini moterims. „Esu labai laiminga, kai pavyksta sukurti ir tradicijomis besiremiančią, ir modernią, ir nuotakos asmenybę atskleidžiančią suknelę. Labai svarbu, kad nuotaka tokią svarbią dieną jaustųsi ne tik ypatingai, bet ir patogiai“, – sako A.Skrickienė.

Kreditai: juvelyrė – Melita Rus / "Mellow"; modelis – Lina Kačenauskaitė; modelių agentūra – „Image group“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?