Bendras „Reserved“ ir Kate darbas – tai dar vienas labai svarbus žingsnis prekės ženklo istorijoje.
O kaip viskas prasidėjo? „Reserved“ atstovai uždavė labai paprastą klausimą Kate: „Kokius drabužius išsirinktum, užėjusi į „Reserved“ parduotuvę? Parodyk mums savo stilių!“
Kaip manote, ką jį išsirinko?
Visi žinome, kad Kate vieną akimirką gali būti maištaujanti ir nerūpestinga, apsirengusi odinę juodą striukę, o kitą – seksuali ir labai graži, dėvinti paltą, o po juo tik nėriniais dekoruotą apatinį trikotažą. Kate Moss stilius – autentiškas, individualus ir tikras.
Taigi šį sezoną „Reserved“ siūlys būti tarsi supermodelis Kate Moss – susikurkite savo nepakartojamą įvaizdį, t. y. šiek tiek būkite nerūpestinga ir maištaujanti, tačiau nepamirškite moteriškumo, nes galbūt kitą sezoną jūs būsite kažkam tikra mados ikona ar įkvėpėja.
Įvaizdinė fotosesija vyko Londone su gerai žinomu Jungtinės Karalystės fotografu Danieliu Jacksonu. Fotosesijos tikslas buvo pristatyti naują „Reserved“ įvaizdį, kuris būtų patrauklus paprastam vartotojui, o londoniškas Kate stilius derėtų su ženklo estetika ir vizija.
„Buvo labai svarbu parodyti autentišką Kate Moss požiūrį į madą. Jos asmenybė puikiai įkūnija „Reserved“ rudens ir žiemos kolekcijos stilių, idėją ir viziją“, – savo mintinis dalinosi prekės ženklo „Reserved“ rinkodaros direktorė Monika Kaplan.
Sprendimas dirbti kartu su Kate Moss neatsitiktinis – jau rugsėjo 6 d. Didžiojoje Britanijoje Oksfordo gatvėje bus atidaryta pirmoji „Reserved“ parduotuvė. Tai dar vienas didelis šio prekės ženklo žingsnis mados istorijoje ir rinkoje.