Naujoji „Reserved“ kolekcija sukurta bendradarbiaujant su supermodeliu Kate Moss

Drabužių prekės ženklui „Reserved“ rugpjūčio pradžia ypatinga. Naują 2017–2018 metų rudens ir žiemos kolekciją pristato ir jos veidu tapo pasaulyje gerai žinomas supermodelis Kate Moss.
Kate Moss įvaizdis „Reserved“ fotosesijoje
Kate Moss įvaizdis „Reserved“ fotosesijoje

Bendras „Reserved“ ir Kate darbas – tai dar vienas labai svarbus žingsnis prekės ženklo istorijoje.

O kaip viskas prasidėjo? „Reserved“ atstovai uždavė labai paprastą klausimą Kate: „Kokius drabužius išsirinktum, užėjusi į „Reserved“ parduotuvę? Parodyk mums savo stilių!“

Kaip manote, ką jį išsirinko?

Visi žinome, kad Kate vieną akimirką gali būti maištaujanti ir nerūpestinga, apsirengusi odinę juodą striukę, o kitą – seksuali ir labai graži, dėvinti paltą, o po juo tik nėriniais dekoruotą apatinį trikotažą. Kate Moss stilius – autentiškas, individualus ir tikras.

Taigi šį sezoną „Reserved“ siūlys būti tarsi supermodelis Kate Moss – susikurkite savo nepakartojamą įvaizdį, t. y. šiek tiek būkite nerūpestinga ir maištaujanti, tačiau nepamirškite moteriškumo, nes galbūt kitą sezoną jūs būsite kažkam tikra mados ikona ar įkvėpėja.

Įvaizdinė fotosesija vyko Londone su gerai žinomu Jungtinės Karalystės fotografu Danieliu Jacksonu. Fotosesijos tikslas buvo pristatyti naują „Reserved“ įvaizdį, kuris būtų patrauklus paprastam vartotojui, o londoniškas Kate stilius derėtų su ženklo estetika ir vizija.

„Buvo labai svarbu parodyti autentišką Kate Moss požiūrį į madą. Jos asmenybė puikiai įkūnija „Reserved“ rudens ir žiemos kolekcijos stilių, idėją ir viziją“, – savo mintinis dalinosi prekės ženklo „Reserved“ rinkodaros direktorė Monika Kaplan.

Sprendimas dirbti kartu su Kate Moss neatsitiktinis – jau rugsėjo 6 d. Didžiojoje Britanijoje Oksfordo gatvėje bus atidaryta pirmoji „Reserved“ parduotuvė. Tai dar vienas didelis šio prekės ženklo žingsnis mados istorijoje ir rinkoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis