Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujos „H&M“ kampanijos veidai – neeilinių likimų atletai, tarp jų – ir Caitlyn Jenner

Švedų greitosios mados milžinė „H&M“ pristato naują reklaminę kampaniją, kurioje aukština asmeninių laimėjimų ir sporto jėgą, o vienu iš pagrindinių jos veidų tapo Caitlyn Jenner, savo laiku laimėjusi aukso medalį dešimtkovės rungtyje olimpinėse žaidynėse ir išdrįsusi kovoti už savo tapatybę. Šia kampanija taip pat pristatoma sporto kolekcija „For Every Victory“, kuri pasiekė ir Lietuvą.
Caitlyn Jenner „H&M“ kampanijoje „For Every Victory“
Caitlyn Jenner „H&M“ kampanijoje „For Every Victory“ / „H&M“ nuotr.

„Aš tikiu sporto galia, kuri keičia žmonių gyvenimus į gera. Todėl labai didžiuojuosi galėdama būti „For Every Victory“ kampanijos dalimi. Tai primena man žmonių visame pasaulyje drąsą ir jėgą būti savimi bei įveikti bet kokias kliūtis savais būdais,“ – kompanijos pranešime cituojama Caitlyn Jenner.

VIDEO: H&M For Every Victory

Bendrovės reklaminiame filme taip pat pasakojama apie Chelseą Werner, gimnastę, neleidusią Dauno sindromui užgožti jos pastangų; banglentininką Mike'ą Cootsą, nepaleidžiantį savo banglentės net ir po to, kai užpuolus rykliui neteko kojos, ir boksininkę Namibią Flores, privalėjusią įveikti išankstinį aplinkinių nusistatymą tam, kad galėtų įgyvendinti savo svajones.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nuotaikinga „H&M“ reklama: visas miestas rengiasi kaip Davidas Beckhamas

„H&M“ nuotr./Chelsea Werner „H&M“ kampanijoje „For Every Victory“
„H&M“ nuotr./Chelsea Werner „H&M“ kampanijoje „For Every Victory“
„H&M“ nuotr./„H&M“ kampanijos „For Every Victory“ herojus
„H&M“ nuotr./Mike'as Cootsas „H&M“ kampanijoje „For Every Victory“

Filme pasakojama ir apie regbio komandą „King Cross Steelers“, padėjusią pakeisti nusistatymą apie seksualinę orientaciją ir sportą; moterų čiuožėjų komandą, kuriai jų sportas yra universali kalba ir kūrybinės išraiškos forma; Dar vienas jos herojus – Jose Aballi, kuris stengiasi įveikti visas kliūtis įgyvendindamas svajonę tapti profesionaliu beisbolo žaidėju.

„H&M“ nuotr./„H&M“ kampanijos „For Every Victory“ herojai
„H&M“ nuotr./„H&M“ kampanijos „For Every Victory“ herojai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?