Neblėstantis italų aktorės Monicos Bellucci grožis: kas už to slypi?

Viena žaviausių pasaulio moterų, Holivudo diva, Italijos sekso simboliu tituluojama 52-ejų aktorė Monica Bellucci vis dar keri savo neblėstančiu, atrodytų, laikui nepavaldžiu grožiu. Vyrai jam negali atsispirti, moterys slapta svajoja būti į ją panašios. Kokios yra neprilygstamosios M.Bellucci grožio paslaptys?
Aktorė Monica Bellucci
Aktorė Monica Bellucci / Vida Press nuotr.

Atsakymus į klausimus, kaip savimi ir savo oda rūpinasi kadaise buvęs modelis, taip pat prekių ženklų „Dior“ ir „Dolce & Gabbana“ reklamos veidas, pateikia tinklalapis stylesatlife.com.

Natūralus grožis

Savaime suprantama, kad kiekviena aktorė, modelis vargiai apsieina be makiažo, nes tiek filmavimo aikštelėje, tiek televizoriaus ekrane, tiek įvairiuose renginiuose turi atrodyti stulbinamai. Tačiau nuo stulbinamai iki dirbtinai kartais tėra vienas žingsnis. Tad M.Bellucci yra ta žvaigždė, kuri stengiasi saikingai naudoti makiažo priemones ir pasidažiusi netapti plastikine lėle. Jos teigimu, grožis yra nieko vertas, jei stengiamasi jį užmaskuoti.

Vida Press nuotr./Aktorė Monica Bellucci 2007 m.
Vida Press nuotr./Aktorė Monica Bellucci 2007 m.

Makiažas

Aktorė nemėgsta storų makiažo sluoksnių, todėl net eidama į didelius, svarbius renginius stengiasi naudoti kuo mažiau makiažo priemonių. Jai patinka prekių ženklo „Dolce & Gabbana“ kreminė pudra „Perfect Finish“, kurią naudoja kaip makiažo pagrindą. Jos tekstūra labai lengva, neapsunkina veido. Dar kelios priemonės akims ir lūpoms – ir tai viskas, ko jai reikia.

Akys

Jas tikriausiai ir galima išskirti kaip pagrindinę veido vietą, kuriai Monica teikia daugiausia dėmesio. Ji naudoja natūralių atspalvių šešėlius, mėgstamiausi – rudi ir pilki. Mėgsta blakstienų tušą ir dažniausiai naudoja juodą „Dolce & Gabbana“.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Monica Bellucci ir Danielis Craigas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Monica Bellucci ir Danielis Craigas

Lūpos

Jos stiliaus ir grožio paslapties raktas – paprastumas, tačiau su lūpomis ji mėgsta eksperimentuoti. Aktorė drąsiai bando skirtingas lūpų dažų spalvas, tačiau mėgstamiausia lieka sultinga raudona. Pasidažiusi būtent šia, kaip teigia pati Monica, ji jaučiausi patraukliausia.

Plaukai

Savo gražius juodus plaukus aktorė plauna tik dukart per savaitę ir ne daugiau. Jei naudoji šampūnus, kurių sudėtyje yra cheminių medžiagų, tai kenkia plaukams – todėl ir šampūno naudojimas, pasak M.Bellucci, turi būti saikingas.

Trinkdama galvą ji visada šampūną sumaišo su vandeniu, o ne pila jį iškart ant plaukų. Taip, jos teigimu, sumažinamas šarmo kiekis. Jei tik gali, visada leidžia plaukams išdžiūti natūraliai, stengiasi kuo mažiau naudoti plaukų džiovintuvą, kuris sausina ir pažeidžia plauką.

Vida Press nuotr./Aktorė Monica Bellucci dramoje „Malèna“
Vida Press nuotr./Aktorė Monica Bellucci dramoje „Malèna“

Odos priežiūra

Sulaukusios 40-ies moterys pradeda varstyti plastinių operacijų chirurgų duris. Tačiau žavingoji aktorė to nedaro, priešingai, ji mėgaujasi vykstančiais natūraliais procesais ir nesistengia jų stabdyti – jauninti odos ir savo išvaizdos. Jos manymu, visi turėtų tuo mėgautis. Jaunystė nėra amžina, bet paprastumas ir natūralus grožis – tikrai taip. Pažvelgus į Monicą galima suprasti šių žodžių prasmę.

Mitybos paslaptys

M.Bellucci nėra liekna, tad akivaizdu – aktorė nealina savęs drastiškomis dietomis. Ji mėgsta maistą, juo mėgaujasi ir leidžia sau valgyti viską, ką nori. Tik, žinoma, protingai ir nesirenka nesveiko maisto. Be to, jos mityboje svarbią vietą užima vanduo.

Sporto užkulisiai

Aktorė leidžia sau mėgautis maistu, tačiau ji „draugauja“ ir su sportu. Labiausiai Monicai patinka plaukimas, kuriuo ji užsiima keturis kartus per savaitę po 45 minutes. Ji taip pat užsiima joga ir meditacija, kurie naudingi kūnui ir protui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis