Nesidrovėkite atrodyti išraudusi – į madą su trenksmu grįžta skaistalai

Kai kam tai gali būti staigmena – skaistalai, ilgą laiką sieti su praėjusio tūkstantmečio devintojo dešimtmečio „glamūru“, grįžta į madą.
Skaistalai
Skaistalai, Kristen Bateman nuotr. / „The New York Times“ nuotr.

Kol nėra prasmės dažytis ar kontūruoti po kaukėmis paslėptų lūpų, o gausus akių makiažas karantino metu reikalauja per daug pastangų, kurias mažai kas įvertins, skaistalai tampa tikru išsigelbėjimu – jie yra paprastas ir veiksmingas būdas trupučiu lengvo makiažo akimirksniu pagyvinti veidą.

Panašu, kad skaistalų pardavimai ir paieškos auga tuo metu, kai kitose kategorijose esančios makiažo priemonės negali tuo pasigirti. Remiantis naujais JAV tyrimų kompanijos „Semrush“ duomenimis, skaistalai yra trečias pagal populiarumą grožio produktas Jungtinėse Valstijose, o elektroninės prekybos partnerio „Pattern“ duomenų analitikų komanda praneša, kad skaistalų paklausa pastaruoju metu išaugo.

Suteikti veidui daugiau spalvos tikrai smagu. „Šiandien mums tenka daug laiko praleisti užsidarius, negalime pasisemti įkvėpimo iš kitų žmonių ir beveik neturime progų puoštis, todėl kai pagaliau galime pasidažyti, tai daryti tampa dar smagiau“, – sako makiažo meistrė Caroline Barnes. Neseniai ji dosniai padažė skaistalais aktorės Nicolos Coughlan, vaidinančios kostiuminiame filme „Bridgerton“, skruostikaulius.

Štai keletas praktiškų patarimų, kaip kaukių dėvėjimo epochoje tinkamai pasidažyti skaistalais – kaip pasirinkti spalvą, kaip ją pritaikyti ir kokie makiažo įrankiai geriausiai tinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis