Niujorko ir Londono mados savaitės: kokias gaires kitam šaltajam sezonui brėžia dizaineriai?

Kiekvieno mados mylėtojo ar sekėjo kalendoriuose paskutiniosios rugsėjo ir vasario mėnesių savaitės yra apibrauktos raudonai. Dukart metuose visa mados grietinėlė – nuo dizainerių ir stilistų iki fotografijos bei žiniasklaidos grandų – kreipia žvilgsnį į pasaulio didmiesčius, prognozuojančius po pusmečio įsigalėsiančias tendencijas.
Niujorko ir Londono mados savaitė
Niujorko ir Londono mados savaitė / „Scanpix“/„SIPA“, „Scanpix“/AP, ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Tradiciškai per daugybę metų nusistovėjo tradicija, kad, nors mados savaitės vyksta beveik visuose kontinentuose ir didesnėse, kosmopolitiškose sostinėse, didžiuoju ketvertu yra laikomi Niujorko, Londono, Milano bei Paryžiaus renginiai. Šie miestai vainikuoja mados sezono pabaigą ir būtent juose kasmet koncentruojasi ryškiausi prekės ženklai bei stiliaus vardai.

Mados savaitės – neeilinis renginys, į kurį nukreiptos visos įtakingiausios spaudos akys ir fotografų blykstės, o podiumu žengia žymiausi modeliai. Vienos kolekcijos traukia dėmesį pompastiškais pasirodymais, kitos – minimalistiniais sprendimais, tačiau neabejotinai visi darbus reprezentuojantys mados namai suvokia pristatymų svarbą ir reikšmę.

Be abejo, tai ne tik mados šventė, o ir ateities veidrodis, žymintis, ką dėvėsime po pusmečio. Pirmieji iš didžiųjų miestų šį toną tradiciškai užduoda Niujorkas ir Londonas, leidžiantys brėžti tam tikrą rudens tendencijų orientyrą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis