Skėtis – nuostabi reklama. Tarkim, kompanija N dovanoja kokiai nors pilietei skėtį su savo logotipais, ir ta moteris jį nešioja: nereikia nei eterio laiko, nei plakatų.
Dar geriau, jei skėtį gauna ne šiaip moteris, o garsi persona, ir save tarsi susieja su kompanija.
Žodžiu, padorūs viešbučiai, įmonės, renginiai ir pan. pasistengia, kad garsios klientės taptų vaikštančiomis reklamomis.
Kate Bosworth su skėčiu, kurį gaus dovanų, kad tą daiktą toliau reklamuotų gatvėse
Penny Lancaster ir Rodas Stewartas su „The Sun Millies“ skėčiais
Tokie skėčiai saugojo ne tik Aleshą Dixon, bet ir visus „Britain's Got Talent“ dalyvius
„SAP“, programinės įrangos kompanija, pasinaudojo Sun Li ir „Burberry“ mados šou, kad pareklamuotų savo gaminius
Princesė Sofia ir princas Carlas Philipas, besilankydami Arvikoje, jai padarė gerą reklamą
Kendall Jenner ir linksmas, margas „Topshop Unique“ aksesuaras
Anna Wintour po vizito į „Chanel“ saloną; kaip matome, solidūs skėčiai dydžiu beveik prilygsta palapinėms
Catherine Tyldelsey ir Tomas Pitfordas slapstosi po privataus Soho klubo „The Groucho Club“ skėčiu
Londono „Claridge’s“ viešbučio reitingai tikrai kyla, kai pasirodo fotografijos, kuriose Suki Waterhouse lydi šveicaras su firminiu skėčiu