Apie tai, kaip gimė „Pako Lorente“ prekės ženklas bei ką jis yra pasirengęs pasiūlyti lietuviams, kalbamės su jo atstovybės Baltijos šalims vadovu Edgaru Sekmoku.
Viskas, ko reikia vyriškam stiliui
Pasak pašnekovo, „Pako Lorente“ gimė dėl labai paprastos priežasties – prekės ženklo kūrėjai norėjo dėvėti tik jų pačių kurtus drabužius. Žinodami, kad turi reikiamų įgūdžių ir supranta, ko reikia šiuolaikiniams vyrams, kad jie jaustųsi stilingi, šie mados vizionieriai prieš 15 metų atvėrė pirmosios parduotuvės duris.
„Anuomet, pačioje veiklos pradžioje, „Pako Lorente“ specializavosi išskirtinai vyriškų marškinių gamyboje, tačiau augant ir matant poreikį, ėmė kurti pilnas kolekcijas. Jau ilgą laiką tai yra prekės ženklas, galintis aprengti vyrus nuo galvos iki kojų, mat čia pristatomos visiškai išpildytos kolekcijos, papildytos stilingais aksesuarais ir avalyne“, – pasakoja E.Sekmokas.
Išskirtinis požiūris į gaminius
Lenkijoje jau ilgus metus veikiantis „Pako Lorente“ prekės ženklas savo šūkiu skelbia, jog rengia geriausius, mat rūpinasi Lenkijai atstovaujančių sportininkų ir komandų įvaizdžiu šalies vidaus ir tarptautinėje arenoje. O kaip bus Lietuvoje?
Kol kas vyrai „Pako Lorente“ gali atrasti aprangos derinių visoms gyvenimo situacijoms. Čia gausu ir klasikinio, dalykinio, ir laisvalaikio stiliaus gaminių, tad, kad ir kokia veikla užsiimtumėte, stilingą įvaizdį susikurti gali bene kiekvienas.
E.Sekmokas pažymi, jog iš konkurentų prekės ženklas išsiskiria unikaliu požiūriu – tradicijos čia derinamos su naujovėmis, itin didelis dėmesys skiriamas detalėms, o asortimento spalvos klientams neleidžia likti nepastebėtiems. „Mums labai svarbūs vyrų poreikiai – gaminius kuriame atsižvelgdami ne tik į naujausias vyriškos mados tendencijas, bet ir į pačių klientų stilių, jų pageidavimus. Vertiname kokybę, siūto drabužio išskirtinumą, tad siūlome tik aukščiausios kokybės gaminius“, – tikina pašnekovas.
Siūloma stilistų pagalba
Nors „Pako Lorente“ parduotuvėse apsilankyti yra tikras malonumas dėl jų erdvumo, išskirtinio dizaino ir patrauklumo, prekės ženklo kūrėjai nusprendė klientams pasiūlyti virtualių stilistų konsultacijų galimybę. „Ši paslauga yra skirta padėti vyrams apsipirkti, suformuoti jų visada stilingą spintą ir sukurti abipusį ryšį. Mes stengiamės šviesti klientus, padėti įveikti internetinio apsipirkimo problemas. Konsultacijoms naudojame Microsoft Teams programą, o po kiekvieno pokalbio klientas sulaukia koliažo su išsamiais produktų aprašais ir nuorodomis“, – pasakoja E.Sekmokas.
Kol kas ši naujovė yra išbandoma Lenkijoje, tačiau, jai pasiteisinus, virtualios stilistų konsultacijos pasieks ir lietuvius.
„Outlet park“ džiaugiasi naujo prekinio ženklo atėjimu
Išparduotuvių centro, kuriame įsikūrė „Pako Lorente“, direktorė Vida Minkštimienė teigia, jog tai taps dar viena priežastimi vyrams užsukti apsipirkti būtent čia. „Pas mus, kitaip nei įprastuose prekybos centruose, net 49 proc. klientų sudaro būtent vyrai. Tad esame įpareigoti nuolat ieškoti naujų, dar kokybiškesnius gaminius siūlančių prekinių ženklų išskirtinai jiems. „Pako Lorente“ – būtent tokia parduotuvė, o svarbiausia tai, jog visi gaminiai čia atkeliauja tiesiai iš gamintojo rankų. Mes tikimės, jog jų atėjimas į „Outlet park“ taps paskata ir kitiems, su kuriais vis dar vedamos derybos“, – tikina V.Minkštimienė.