Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pando“ ir Giedrius Paulauskas suvienijo jėgas: iki vasaros pristatys bendro darbo rezultatą

Pasaulyje apstu gerosios sinergijos pavyzdžių: dirbdami išvien dizaineriai, mados namai, prekių ženklai sukuria ir pristato originalių drabužių, namų apyvokos daiktų, integruoja vieni kitų kūrinius savo gaminiuose. Apie bendradarbiavimą šiandien skelbia ir du lietuviški vardai: prekės ženklas „Pando“ bei dizaineris Giedrius Paulauskas.
Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas
Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas / Monikos Penkutės nuotr.

Kas gims iš G.Paulausko aistros uniformoms ir istorijai bei originalių „Pando“ naudojamų džinso apdirbimo technologijų? Detalių kūrėjai kol kas neatskleidžia, o bendro darbo rezultatą žada pristatyti iki vasaros.

„Kai susiduria du konceptualiai įdomūs dalykai ar reiškiniai, jie tikrai gali sukurti trečią – unikalų. Esu tikras, kad šios sinergijos rezultatas nustebins visus, geram stiliui neabejingus žmones“, – sako vienas iš „Pando“ bendraautorių Marius Bieliauskas.

Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas
Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas

„Pando“ ir G.Paulauskas kartu kuriamų drabužių idėją grynino ilgiau nei pusę metų: abu kūrėjai itin daug dėmesio skiria kokybei, yra reiklūs mažiausioms detalėms. Panašūs ir jų drabužių gerbėjų portretai: tai – drąsūs, principingi vyrai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Dizaineris Giedrius Paulauskas atkurs tarpukario Lietuvos generolo švarką

Monikos Penkutės nuotr./Giedrius Paulauskas
Monikos Penkutės nuotr./Giedrius Paulauskas

Savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien

„Mus suvienijo tai, kad koncentruojamės į kokybę, o ne į kiekybę. Visuomet sakiau, kad pirmiausia kuriu sau – tokiam vyrui, koks esu aš pats. Taip yra ir šįkart: savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien“, – sako G.Paulauskas.

Daugiau indormacijos apie „Pando“ rasite paspaudę ČIA, apie dizainerį Giedrių Paulauską – ČIA.

Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas
Monikos Penkutės nuotr./Marius Bieliauskas ir Giedrius Paulauskas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos