Antradienis, spalio 5-oji, – paskutinė Paryžiaus mados savaitės diena. Vieni paskutiniųjų savo naujausią kolekciją pristatė ir mados namai „Chanel“.
„Mada yra apie drabužius, modelius ir fotografus“, – dizainerę V.Viard cituoja vogue.co.uk. Būtent šiuo šou V.Viard ir norėjo pagerbti tą neatskiriamą mados šou dalį – fotografus.
„Šiandien kreipiuosi į fotografus. Man patinka tai, kaip jie mato „Chanel“. Tai mane palaiko ir įkvepia“, – sakė dizainerė, naujausią kolekciją pristačiusi tarsi praėjusio amžiaus devintojo dešimtmečio mados šou, kuriame podiumu einantys modeliai mielai pozavo fotografams.
Išvydus kolekciją akimirksniu užplūsta vasaros ilgesys: bikiniai, bralečių ir aptemptų šortų kostiumai, trumpi sarafanai, derinami su palaidinėmis, lengvas it pūkas vėjo kedenamos ilgos suknelės, odiniai kostiumėliai, prekių ženklo logotipu ir dryžiais išmarginti šiltojo sezono drabužiai ir daug blizgesio.
O kur dar kaklo papuošalai, apyrankės ir auskarai, žavingi maži rankinukai, tarp kurių – ir „Chanel“ kvepalų buteliukas.
Daugelį metų mados namai savo kolekcijas pristatydavo Didžiuosiuose rūmuose (pranc. Grand Palais) Paryžiuje, tačiau šiuo metu jie uždaryti dėl atnaujinimo darbų, tad šou „Chanel“ surengė „Grand Palais Éphémère“ – laikinuose parodų rūmuose.
Pritemdytos šviesos, intymumo nestokojanti atmosfera, fotografų apsuptas podiumas ir lengvai juo žengiantys, žvilgsnių ir šypsenų objektyvams negailintys modeliai. Podiumo gale – modelio Vivienne Rohner, laikančios fotoaparatą, nuotrauka ir didžiulėmis aukso atspalvio raidėmis sudėtas prekių ženklo pavadinimas. Aplinka, kurią gera stebėti, ir šou, kurį norisi pamatyti.