M.G.Chiuri ant rudeninio „Dior“ podiumo „žvelgė“ į ateitį ir į tai, kaip technologijos pakeis – ir jau keičia – madą, rašo vogue.com. Antradienį Paryžiuje pristatytas jos kitų metų pavasario ir vasaros šou – tai žvilgsnis į praeitį per Italijos didikę, tapusią Prancūzijos karaliene, Catherine de Medici (ji buvo karaliaus Henrio II žmona, XVI a.), kuri, be kitų sričių, padarė įtaką ir rūmų madai bei didikų požiūriui į aprangą.
„Idėja buvo pažaisti su šia nuoroda ir tuo, kaip stipriai mada ir valdžia sąveikauja tarpusavyje“, – sakė M.G.Chiuri.
Kolekcijoje buvo ir autobiografijos elementų. M.G.Chiuri taip pat yra italė Prancūzijoje, kurios darbas – formuoti madą, ir per šešerius darbo „Dior“ metus jai tai ne ką mažiau pavyko.
C.de Medici vadinama korsetų, platforminių kulniukų ir itališkų nėrinių pradininke Prancūzijos rūmuose. Pirmasis kolekcijos modelis atskleidė puikų „Dior“ ateljė meistriškumą, o sijono karkasas buvo padengtas metrais juodos rafijos nėrinių.
Tačiau, jei tai buvo dialogas apie madą ir valdžią, tai taip pat buvo pokalbis tarp praeities ir dabarties, rašo vogue.com. Istorinis sijonas buvo derinamas su liemenėle, kokią M.G.Chiuri dukra Rachele, patikima patarėja, galėtų dėvėti vakarėlyje.
Mados namų firminė prigludusios ir krintančios formos suknelė buvo pasiūta su raišteliais, suteikiančiais jai pritaikomumo ir sportiškumo, kuris būtų buvęs svetimas ponui Christianui Diorui.
Taip pat buvo permąstyti „New Look“ sijonai iš gėlėmis siuvinėtos medvilnės, angliškų nėrinių skiautiniai ar žemėlapio raštas, kurį M.G.Chiuri perskyrė per vidurį ir suporavo su derančiais šortais.
Podiumą papuošė prancūzų menininkės Evos Jospin sukurta grota ir olandų choreografų Imre ir Marne van Opstalų bei jų trupės pasirodymas.