Paryžiuje pristatyta naujausia „Nina Ricci“ kolekcija skirta žemiškai moteriai

Vykstant Paryžiaus mados savaitei savo naujausią kolekciją, skirtą kitam rudens ir žiemos sezonui, pristatė mados namai „Nina Ricci“.
„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„Capital Pictures“/„Sipapress“ nuotr.

Dizaineriai Rushemy Botteris ir Lisi Herrebrugh savo naująja kolekcija pakvietė į miesto gatves.

„Šį sezoną mums buvo labai svarbu sukurti žemiškesnę moterį“, – kolekcijos pristatymo užkulisiuose L.Herrebrugh sakė Wwd.com.

Šafrano, ultramarino ir Sienos raudona spalvos tarsi asocijuojasi su senųjų tapytojų paveikslais, tačiau dizainerių duetas, kurdamas šią kolekciją, įkvėpimo ieškojo ir XX a. tapytojų, tokių kaip Keesas van Dongenas, darbuose, o sukurti modeliai atrodo lyg individualūs portretai.

„Scanpix“/„Capital Pictures“ nuotr./„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„Capital Pictures“ nuotr./„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Kolekcijoje – įliemenuoti paltai dideliais atvartais, šilkiniai kelnių ir palaidinių kostiumai bei suknelės, marškiniai derinami su nukirptais švarkais, vietomis nevengiama sluoksniavimo – derinami permatomi marškiniai, trumpa vilnos liemenė ir oversize švarkas trumpomis rankovėmis.

„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis
„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Nina Ricci“ 2020–2021 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis

Daugelio modelių galvas dengia skrybėlės, kurdamos subtilumo, savitumo ir individualumo įspūdį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis