Pasaulyje garsus vizažo meistras – apie „greito“ makiažo triukus ir verslą, patikėtą tituluotai lietuvei

Didėjanti šiuolaikinių moterų atsakomybė lemia, kad pasirūpinti savo išvaizda lieka vis mažiau laiko. Suprasdamas moterų poreikį atrodyti gražiai minimaliomis laiko sąnaudomis, pasaulyje garsus kosmetikos „SLA Paris“ kūrėjas, ilgus metus savo grimo meistryste dalinęsis su Paryžiaus Operos (Opéra Comique) artistais Serge Louis Alvarez, tikina sukūręs priemones, leisiančias makiažą atlikti vos per kelias minutes.
S.L.Alvarezas ir  „SLA Academy Vilnius“ vadovė Gritė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė
S.L.Alvarezas ir „SLA Academy Vilnius“ vadovė Gritė Maruškevičiūtė-Tamošiūnė / „SLA Academy Vilnius“ nuotr.

Šiandien vizažo profesionalas pasaulyje yra įkūręs net septynias tarptautines grimo ir vizažo akademijas, viena jų – Vilniuje. Dalindamasis savo makiažo paslaptimis su profesionaliais grimeriais nuo Vilniaus iki Kinijos, S.L.Alvarezas sutiko pasidalinti su Lietuvos moterimis patarimais, kaip puoselėti savo grožį ir nepasiklysti makiažo džiunglėse.

– Dar prieš dvejus metus minėjote, kad didžiausias jūsų iššūkis – sukurti produktus arba technikas, kurios padėtų moterims atlikti makiažą vos per kelias minutes. Kaip sekasi tai įgyvendinti?

– Jeigu makiažui turime vos 5 minutes, tai yra visiškai realu atlikti. Sukūrėme makiažo pagrindą, į kurį įeina labai daug pigmento, kuris apdorotas mikronizacijos būdu, todėl jo dengimas yra ypač greitas ir komfortabilus. Dažnai naudojant įprastą makiažo pagrindą, jį reikia dengti porą kartų, užtrunka jo išsklaidymas. O čia pakanka vieno lengvo sluoksnio, kuris iškart padengia odos defektus ir atrodo labai tolygiai.

Nuolat vaikytis tendencijų neverta, tačiau pritaikyti bent vieną detalę, kurią pateikia aukštosios mados namai, yra tikrai subtilu.

O naudojant papildomai, tarkim didelio tankumo kempinėlę, viso veido padengimą galite atlikti per dvi minutes. Man, kaip kūrėjui, yra pats svarbiausias dalykas kurti kokybiškas priemones, kurias būtų lengva naudoti ne tik profesionalui, bet ir moteriai, kuri kiekvieną rytą veža vaikus į mokyklą, skuba pagaminti pusryčius ir makiažui telieka kelios minutės. Galbūt jai teks dažyti automobilyje ar pakeliui į darbą?

– Kaip, jūsų manymu, per pastaruosius penkerius metus pasikeitė moters grožio suvokimas vyrų akimis? O gal baziniai dalykai išlieka nepakitę?

– Šiais laikais viskas kinta neįtikėtinai greitai ir suvokimas apie grožį taip pat. Tiek moterys, tiek ir vyrai seka pasaulio žvaigždes, tendencijas ir nori būti panašiais į juos. Tendencijos kinta nebe dešimtmečiais, kaip anksčiau, o kas pusmetį. Nuolat sekti tendencijas ir bandyti į jas lygiuotis nėra labai komfortabilu.

Tačiau aš manau, kad tikri dalykai nekinta. Visų akis traukia savimi pasitikinti, laiminga, žaisminga ir saikingu makiažu pasipuošusi moteris. Klasika – nemiršta, o vyrams raudonas lūpdažis visuomet bus gražiausias (juokiasi).

„SLA Academy Vilnius“ nuotr./Makiažas
„SLA Academy Vilnius“ nuotr./Makiažas

– Ar verta moteriai, kuri nesisuka grožio srityje, vaikytis naujausių makiažo tendencijų, kad atrodytų gražiai?

– Aš gerbiu kiekvienos moters pasirinkimą. Jei moteris jaučiasi komfortabiliai ir laiminga, tegul nesidažo. Tačiau turiu griežtą nuomonę apie aptarnavimo srityje dirbančias moteris: bankuose, viešbučiuose, konsultantes parduotuvėse.

Mano nuomone, jos tiesiog privalo rūpintis savo išvaizda ir žinoti bent jau minimalias makiažo atlikimo technikas, kurios leistų pasidaryti dieninį, subtilų makiažą. Nuolat vaikytis tendencijų neverta, tačiau pritaikyti bent vieną detalę, kurią pateikia aukštosios mados namai, yra tikrai subtilu.

– Kaip turėtų skirtis, pavyzdžiui, 20-ies ir 40-ies metų moterų makiažas ir jo atlikimui skirtas kosmetikos krepšelis?

– Iš tiesų, labai svarbu, kad moterys priimtų savo amžių ir rūpintųsi savo oda bei išvaizda pagal savo metus. Produktai skiriasi savo sudedamosios dalimis ir kas tinka, kai moteriai yra 20 metų, tikrai netiks būnant 40-ties.

Jauna oda dažniau būna riebi, reikalauja daugiau maskavimo, todėl makiažus moterys darosi taip pat ryškesnius. Seka visas tendencijas ir tuo drąsiai gali žaisti, eksperimentuoti. Tai yra jaunystės privalumas.

Tačiau su metais oda sausėja, tampa mažiau elastinga ir deja, bet ryškus makiažas čia nepadės. Visos makiažo priemonės turėtų būti stipriai drėkinančios, atstatančios odos spindesį ir elastingumą. Turėtų būti naudojamos bazės, kurios atspindi šviesą, optiškai panaikina raukšleles. Makiažo pagrindas turi lengvėti – kreminį pagrindą turėtų pakeisti į kuo lengvesnį, fluidiniu pagrindu. Visus juodus ir labai intensyvius akių šešėlius turėtų pakeisti akių spalvą pabrėžiantys atspalviai – pilkšvi, kakaviniai, rašaliniai, chaki.

Skruostams suteikti gaivumo galima matiniais arba blizgiais koraliniais, rausvais skaistalais. Atsisakyti derėtų stipraus kontūravimo. Na, o lūpas puošti reiktų uoginiais arba raudonais lūpų dažais. Raudonos lūpos yra tikrai nemirštanti klasika, ir kiekviena moteris gali surasti savo atspalvį.

– Kokios 2018-ųjų pavasario ir vasaros makiažo tendencijos? Kam šiais metais lietuvaitės turėtų skirti daugiau dėmesio?

– Šių metų tendencijos iš tiesų labai žavingos. Aukštosios mados namai stengiasi perteikti savotišką „lėlės“ įvaizdį, bet ne tą tobuląjį, o kaip tik – žaismingą ir nutrūktgalvišką, lengvą ir įdomų. Šią vasarą madingos s visos pastelinės spalvos: nuo mėtinės iki rožinės, alyvinės. Šios pastelės derinamos su ryškiomis: rašalo mėlyna, ultra violetine, burgundiška spalvomis. Veido odoje išlieka spindesys, gaivumas ir natūralus įvaizdis.

Raudonos lūpos yra tikrai nemirštanti klasika, ir kiekviena moteris gali surasti savo atspalvį.

Tačiau pasirenkama, kur dėti stiprų ir netgi labai stiprų akcentą. Jei dažysite akis, paryškinkite akies arką šešėliu, pieštuku atlikite pravedimą blakstienų linijoje, nesijaudinkite, jei nepavyko tobulai – išsklaidykite pirštu, įveskite į ašarų liniją (gleivinę) baltą ar rusvai gelsvą pieštuką – suteiksite akims apimties bei blakstienas papuoškite „lėlišku“ žvilgsniu.

Jei renkatės akcentuoti lūpas, akis paryškinkite minimaliai tušu arba galite apsieiti ir be jo.

– Lietuvoje jau ketverius metus veikia jūsų tarptautinė grimo ir vizažo akademija, tenka nemažai bendrauti su mūsų šalies moterimis. Kaip vertinate lietuvaičių makiažą?

– Rizikuoju taip sakydamas, tačiau moterys Lietuvoje su metais vis gražesnės. Kiekvienais metais lankantis Lietuvoje pastebiu, kad jos tampa vis elegantiškesnės ir pasaulietiškesnės. Jei dar prieš porą metų lietuvaitės bijojo naudoti vienas ar kitas priemones, teisindamos save, kad nemoka jų tinkamai pritaikyti, šiandien to nėra.

Džiaugiuosi, kad mane gyvenimas suvedė su „Mis Lietuva 2010“ Grite Maruškevičiūte-Tamošiūne, kuri pasiryžo įkurti mano vardo akademiją Lietuvoje ir tokiu būdu prisiėmė išties svarbią misiją – mokyti moteris pagrindinių estetiško makiažo gudrybių, kurias jos galėtų pritaikyti tiek skubančios į darbą, tiek besipuošdamos šeimos vakarienei. Nes tai yra daugelio moterų kasdienybė ir realybė.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Gritė Maruškevičiūtė su vyru Andriumi Tamošiūnu
Luko Balandžio / 15min nuotr./Gritė Maruškevičiūtė su vyru Andriumi Tamošiūnu

Šį kartą atvykęs į Lietuvą įteikiau net 95 diplomus profesionaliems vizažo meistrams iš Lietuvos, o akademijai – sertifikatą, už pavyzdingai vykdomą veiklą. Turiu pasakyti, kad Lietuvos vizažo meistrai yra labai gabūs, todėl lietuvaitės tikrai turi su kuo pasitarti.

– Iškart po vizito Lietuvoje vykstate į Kiniją. Ar skiriasi europiečių ir Kinijoje gyvenančių moterų grožio suvokimas?

– Azijoje gyvenančios moterys iš tiesų labai žavisi europietėmis. Stengiasi jas pamėgdžioti, seka jų madą, bet gerąja prasme. Kiekvieną kartą atvykęs į Kiniją jaučiu didžiulį susižavėjimą Prancūzijos grožio paveldu, elegancija ir stiliumi.

„SLA Academy Vilnius“ nuotr./Kosmetikos „SLA Paris“ kūrėjas Serge Louisas Alvarezas
„SLA Academy Vilnius“ nuotr./Kosmetikos „SLA Paris“ kūrėjas Serge Louisas Alvarezas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis