Pašėlę reiveriai: kokius drabužius renkasi linksmybes mylinti bendruomenė?

Reiveris – žodis, žymintis priklausymą tam tikros subkultūros grupei. Jo vartojimui vis dažnėjant, natūraliai kyla ir daugiau klausimų, siekiant išsiaiškinti šios bendruomenės ypatumus ir kitus dažniausius bruožus.
Reiverių vakarėlis
Reiverių vakarėlis / 123RF.com nuotr.

Reiverių meilė vakarėliams neišsemiama

Neabejotinai kartu su kylančiais klausimais ateina ir susidomėjimas. Išties tai yra viena mįslingiausių socialinių grupių. Galima sakyti, kad ji netgi uždara bendruomenė, nors, žinoma, niekaip formaliai uždarumas nėra įtvirtinamas.

Jis daugiau latentinis ir jutiminis – reiveriai geba atpažinti reiverius, kartais dalijasi renginių skelbimais ir rekomendacijomis, tačiau priklausymas subkultūrai nėra išreiškiamas kokiu nors griežtu, konkrečiu būdu.

Nuo angliško žodžio „rave“ kilęs terminas „reiveris“ žymi vakarėlius ir nutrūktgalviškas linksmybes, kurios retkarčiais analogiškai vadinamos reivais, mėgstantį žmogų. Dažnai šiai kategorijai priklausančio asmens galimybės linksmintis būna neribotos, o meilė vakarėliams ir linksmybėms neišsemiama. Valandų valandas trunkantys pasilinksminimai yra reiverių kraujyje.

Matyt, apibrėžti reiverių judėjimą itin specifiniais bruožais nebūtų lengva dėl jo dinamikos ir savotiško ribų nebuvimo, kita vertus, tam tikros identifikacinės linijos gali būti daromos. Remiantis jomis, galima brėžti ir stilistinius kontūrus.

Pageidautinas chaotiškumas

Viena iš savybių – trankios arba techno muzikos klausymas. Išties šios subkultūros muzikinis skonis dažnai būna specifinis ir grojamas toli gražu ne viename klube, į kurį norint patekti, stiliaus niuansų išmanymas yra privalomas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis