Įkvepiančiame pasirodyme pristatytos įvairios ir įtraukios vietinių talentų demonstracijos, kuriose dalyvavo modeliai, fotografai, menininkai ir kūrėjai, atskleidę tiek Vilniaus mados kultūros esmę, tiek „Zalando“ elektroninėje parduotuvėje prieinamo asortimento įvairovę. Pasirodymas vizualiai įspūdingai pristatė „Zalando“ ketinimus atnešti į Lietuvą mylimiausią pasaulio madą.
Demonstruodama viską – žymių dizainerių, baigiant – gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos – „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai. Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip „Weekday“ ir Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg ir Victoria Beckham, tuo tarpu, „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumu, sieks užimti Europos mados startinę poziciją.
„Vilnius neabejotinai yra labai stilingas miestas, kuriame gyvena labai daug spalvingų žmonių. Džiaugiuosi, kad Lietuva nuo šiol yra nauji „Zalando“ namai. Surengtas madų šou V. Kudirkos aikštėje, kuriame dalyvavo žaviausi ir stilingiausi nuomonės formuotojai bei šou pasaulio atstovai, puikiai vainikavo šios platformos pradžią Lietuvoje. Nuo šiol Vilnius bus dar stilingesnis, nes visi turės naują vietą, kur galima ieškoti įkvėpimo“,- sako šokėja ir choreografė Ilona Radavičiūtė.
Kampanija švenčia ambicingą „Zalando“ plėtros į naujas Europos šalis pradžią, kadangi vasaros pradžioje mados platforma paleista net trijose šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje, taip pat, 2021 m. vasaros pabaigoje numatomas jos atėjimas ir į Kroatiją, Latviją ir Estiją, o 2022 m. – į Vengriją bei Rumuniją. Šis žingsnis yra nuolatinio prekės ženklo augimo dalis, kuri šiuo metu aptarnauja 20 rinkų ir apie 42 milijonus aktyvių klientų. „Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio mados asortimento Europoje (ją galima parsisiųsti „App Store“ ir „Google Play Store“), taip pat siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.
„Zalando” viešųjų ryšių rinkodaros atstovės Natalie Wills teigimu, naujose Europos rinkose „Zalando“ savo mados istorijas pradeda kurdama mados įkvėptas vasaros akimirkas, atgyjančias per saviraiškos džiaugsmą. „Mes tikime, kad švenčiame individualumą ir leidžiame kiekvienam išreikšti save kaip tik nori. Štai todėl norėjome sukurti įvairiapusį ir įtraukiantį pasirodymą kiekvienoje rinkoje, simbolizuojantį būtent tą etosą ir pagrindinį mūsų žinutės dėmesį sutelkiant į vietinę kultūrą. Sveikiname savo naujuosius klientus, kviesdami juos pasisveikinti su savo naujuoju mėgstamiausiu garderobu!“.
www.zalando.lt
#MyStyleMyCity
Apie „Zalando“:
„Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus elektroninės prekybos platforma. Įsikūrę 2008 m. Berlyne, mes rengiame nuo galvos iki kojų apie 42 milijonus aktyvių vartotojų iš 20 šalių, siūlydami jiems drabužius, avalynę, aksesuarus ir stiliaus prekes. Tarptautinių prekės ženklų asortimentas aprėpia tiek visame pasaulyje žinomus pavadinimus, tiek vietines etiketes. Mūsų platforma yra vieno sustojimo vieta, skirta įkvėpimui, naujovėms ir bendravimui. Kaip madingiausia Europos technologijų įmonė, mes sunkiai dirbame ieškodami skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės aspektui: savo klientams, partneriams ir kiekvienam „Zalando“ istorijos žaidėjui. Mūsų vizija yra užimti startinę mados poziciją ir būti tvaria platforma, teigiamai veikiančia žmones ir planetą. „Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio Europos mados asortimento, kurią galima rasti per „App Store“ ir „Google Play Store“, taip pat ji siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.
Instagram: @Zalando @zalando_beauty @zalando_man
Facebook: @ZalandoLietuva