„Ilgaamžiai odiniai gaminiai yra nepigūs ir dažna klientė turi šį pirkinį susiplanuoti. Bet ar dėl to reikia atsisakyti mėgstamų renginių ar nukelti atostogas? Norėčiau, kad taip nebūtų“, – teigė prekių ženklo dizainerė Kristina Lisauskė.
Daug keliaujanti kūrėja sako, kad ir šią idėją parsivežė iš kelionės į Didžiają Britaniją. „Jau seniai pastebėjau, kad didieji prekybos centrai užsienyje turi savo kredito korteles ar kitas galimybes už pagrindinius sezono pirkinius atsiskaityti dalimis, o štai Lietuvoje panašios galimybės suteikiamos dar ne visose srityse“, – sakė jau trejus metus savo prekių ženklą puoselėjanti dizainerė.
Anot K.Lisauskės, jos klientės dažniausiai yra aktyvios moterys, kurios taip pat daug keliauja, mėgsta lankytis kultūros renginiuose, investuoja į šeimyninio gyvenimo gerovę ir asmeninį tobulėjimą. Todėl joms labai svarbu, kad norimas pirkinys darniai įsilietų į suplanuotą biudžetą.
„Bendradarbiaujant su „GF lizingu“ mums tai ir pavyko padaryti. Renkantis ilgiausią išsimokėjimo terminą brangiausia rankinė kainuos kiek mažiau nei 20 eurų per mėnesį. Tai ypač aktualu klientėms, perkančioms po kelis aksesuarus vienu metu“, – aiškino dizainerė.
Nuo 2016 m., sulaukęs investuotojų dėmesio, minėtas prekių ženklas pagrindinį dėmesį skiria prekių ženklo plėtrai Lietuvoje. Praėję metai buvo skirti elektroninės ir fizinės prekybos plėtrai, šiemet planuojama koncentruotis į strategines su plėtra susijusias partnerystes, atidaryti naują studiją Kaune ir didinti gamybos pajėgumus. Kitais metais planuojama išplėsti kolekcijas ir pristatyti pirmąją drabužių kolekciją.