Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Pavasario Pop up“ – originalios juverlyrikos miksas: nuo lavos iki perlų

Pavasaris – puikus metas atsinaujinti, o lengviausia tai padaryti prie pamėgtų lengvesnių drabužių derinant naujus drąsius aksesuarus. Originalių ir nematytų papuošalų bus galima išvysti ir įsigyti sparčiai artėjančiame „Pavasario Pop up“. Momentinis apsipirkimo renginys, vyksiantis sostinės kultūros bare „Kablys“ suburs daugiau kaip 50 mados, juvelyrikos, interjero ir maisto prekių ženklų.
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Louise Kragh“
„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Louise Kragh“ / Organizatorių nuotr.

„Pavasario Pop up“ – jau antrasis panašus renginys, kurį organizuoja Popup.lt iniciatorės Ieva Marija Andrulytė ir Erika Paulauskė. Prieš pat Kalėdas vykusi pirmoji momentinio apsipirkimo šventė sulaukė įspūdingo stileivų būrio.

Gegužės 7–8 dienomis vyksiančiame pavasariniame renginyje lankytojai bus kviečiami susipažinti su naujausiomis juvelyrikos tendencijomis. „Pavasario Pop up“ metu savo kūrybą pristatys tokie jau spėję išgarsėti jaunosios kartos juvelyrai kaip Benas Staškauskas, Simona Samojauskaitė, Sonata Bylaitė bei kiti ne mažiau perspektyvūs juvelyrikos kūrėjai.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Sonata Bylaitė
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Sonata Bylaitė

Pirmąją savo kolekciją, įkvėptą Islandijos gamtos, juvelyras Benas Staškauskas pristatė pernai vykusiame „Kalėdų Pop up“. Tąsyk tarp kūrėjo darbų puikavosi ir garsusis žiedas, kurį įsigijo islandų atlikėja „Bjork“. Šis papuošalas pelnė jaunosios kartos juvelyrui pripažinimą užsienyje ir tapo savotiška jo vizitine kortele. Šiemet B.Staškauskas lankytojus nustebins kiek kitokia, dar ekstravagantiškesne savo dirbinių kolekcija.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Benas Staškauskas
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Benas Staškauskas

Juvelyrė Simona Samojauskaitė momentinio renginio metu kvies pasigaminti neseniai pristatytas jos vardo šilko apyrankes su sidabro pakabukais.

Be šių dirbtuvių, prie kūrėjos stendo kiekvienas norintis bus supažindintas ir su naujausia, dar niekur nepristatyta antraja juvelyrės kolekcija „Marine“.

Akojos perlų įkvėpta kolekcija alsuoja šiuolaikiška estetika ir jaunatviška prabanga. Kolekcijos pavadinimas sufleruoja Akoya perlų kilmę – jūrą. Kiekvienas dirbinys papuoštas prabangiu baltu ar juodu Akoya perlu, kurio perlamutro spalva yra unikali. Kito tokio pat perlo nėra, nes tai vieninteliai brangakmeniai sukurti gyvų organizmų. Autorės teigimu, ši kolekcija – tarsi, padėka gamtai už jos kuriamą natūralų grožį.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „bobriq“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „bobriq“

Momentinio renginio metu lankytojai turės galimybę susipažinti ir su kitų talentingų kūrėjų darbais. Geometrinių formų įkvėptas jūvelyrikos prekės ženklas „The Basic“ pristatys minimalizmu ir estetika dvelkiančius žiedus, auskarus ir kitus juvelyrikos dirbinius. Grafikos dizainerės Lauros Tulaitės ir architekto Eivaro Rastausko tandemas „Okiiko“ demonstruos naujausius savo kūrinius per neregėtą spalvų, formų ir kompozicijos prizmę.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Toma Accessories“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: „Toma Accessories“

Renginio lankytojų lauks šie juvelyrikos ir aksesuarų prekės ženklai: „DD Workshop“, „bobriq“, „Tagua.LT“, „Faustwatches“, „Miutto“, „Simona Samojauskaitė“, „Okiiko“, „Anchovy“, „S’J“, „Pintu“, Sonata Bylaitė, „The Basic“, „Shkertik“, TADAM, „CosySilver“, „Louise Kragh“, „Toma Accessories“.

„Pavasario Pop Up“ kultūros centre „Kablys“ (Kauno g. 5, Vilnius) vyks gegužės 7-8 dienomis nuo 12 iki 18 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos