Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Pavasario Pop Up“ supažindins su naujausiomis mados, juvelyrikos ir interjero tendencijomis

Likus kiek mažiau kaip mėnesiui iki stilingo mados ir dizaino renginio sostinėje „Pavasario Pop Up“, jo organizatoriai dalijasi išskirtiniu būsimų dalyvių sąrašu. Gegužės 7–8 dienomis kultūros bare „Kablys“ susiburs daugiau kaip 50 mados, juvelyrikos, interjero ir maisto prekių ženklų.
„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „atsikeli ir varai“
„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „atsikeli ir varai“ / Organizatorių nuotr.

Pirmasis „Pop Up“ renginys, vykęs prieš Kalėdas, sulaukė itin didelio dėmesio, tad šiemet organizatoriai žada nustebinti lankytojus kiek kitokiu, išskirtinio turinio renginiu.

Jo metu lankytojai bus kviečiami apsilankyti specialiai renginiui skirtose pop up dirbtuvėse: dekoratyvinės kosmetikos liniją pristatantis „Uoga Uoga“ prekės ženklas patars, kaip atlikti stulbinamą makiažą, juvelyrė Simona Samajauskaitė padės patiems pasigaminti aksesuarų, „Anchovy“ lankytojus kvies susikurti atviruką ir išsiųsti jį čia pat pop up’o metu veiksiančiame pašte.

Kavos entuziastai „Crooked Nose & Coffee Stories“ supažindins su originaliais kavos mišiniais ir jų gamybos būdais, o kepyklėlės „Tie kepėjai“ komanda siūlys paragauti gardžiųjų skanumynų.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“: „Tie kepėjai“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „Tie kepėjai“

Visos pavasario naujienos – vienoje erdvėje

„Pavasario Pop Up“ iniciatorės Erika Paulauskė ir Ieva Marija Andrulytė pasakoja, jog vienas svarbiausių reikalavimų renginio dalyviams šiemet – pristatyti tik naujausias kolekcijas ar produktus.

„Kablyje“ savo naujienas parodys žinomos lietuvių dizainerės Lilija Larionava, Laura Dailidėnienė („Daili“), Kristina Kruopienytė („Kristina Kruopienyte fashion“), Diana Paukštytė, Renata Mikailionytė, juvelyras Benas Staškauskas („S’j“) bei daugybė kitų gerai pažįstamų ir naujų, bet jau pripažintų kūrėjų.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: Diana Paukštytė
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: Diana Paukštytė

Popup.lt šiemet žada ir daugiau naujienų – momentinio renginio metu lankytojų laukia nauja – krautuvėlių (butikų) erdvė. Čia bus galima įsigyti ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kūrėjų darbų.

„Pavasario Pop Up“dalyviai:

Juvelyrai ir papuošalų gamintojai: „S'j“, „DD Workshop“, „bobriq“, „Tagua.lt“, „okiiko“, „Toma accessories“, „Simona Samojauskaite Jewellery“, Sonata Bylaitė, „The Basic“, „Faust Watches“, „Anchovy“, „Shkertik“, „TADAM“, „Maži dalykai“.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“: „Toma accessories“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „Toma accessories“

Interjero elementai: „Noema Paper House“, „Threesome“, „Soiree“, „ARÖK“, „A Chair and A Table“, „Matte Home“, „Native Universal Ceramics“, „Modernaus Meno Centras“, leidykla „LAPAS“.

Maisto atstovai: „Crooked Nose & Coffee Stories“, „Tie kepėjai“, „Copper/Field Hemp“, „TUTU“, „La Naya“.

Galanterijos ir aksesuarų gamintojai: „erikahoc“, „UNDER MY ROOF“, „formuniform“, „Things Happen“.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up: erikahoc
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „erikahoc“

Drabužių dizaineriai: Renata Mikailionytė, Lilija Larionova, Diana Paukštytė, „Laura Daili“, „Naked Bruce“, „wake me not“, „Kristina Kruopienyte Fashion“, „Body Talk“, „UNDRESS“, „JNBY“, „Nosleep“, „Toms“, „VAYU“, „atsikeli ir varai“, „Baltai“, „Salanida“, „Atuko“, „Smart Booby“.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“: „Naked Bruce“
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop Up“ dalyvis: „Naked Bruce“

Parfumerijos ir kosmetikos ženklai: „FUMparFUM/created by Aistis Mickevičius“, „You&Oil“, „Uoga Uoga“, „Driu beauty“.

Butikų erdvė: „KOKO Boutique“, „V2 Concept Store“, „MIUTTO“, „House of Naïve“.

„Pavasario Pop Up“ kultūros centre „Kablys“ (Kauno g. 5, Vilnius) vyks gegužės 7-8 dienomis nuo 12 iki 18 val. Daugiau informacijos rasite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?