„Butikus renkasi žmonės, kuriems patinka išskirtiniai, vienetiniai daiktai. Tokie pirkėjai paprastai yra vadinamosios „Slow fashion“ („lėtosios mados“) šalininkai“, – sako „Madress“ savininkė Jolita Malinauskienė.
Pasak jos, pirkėjai butikuose dažniausiai ieško to, ko kitur nėra: išskirtinumo – prekių ženklų, kurių kitur Lietuvoje nerasi; kokybės – aukščiausios kokybės audinių; individualaus aptarnavimo – nuo puodelio puikios kavos iki taurės šampano kiekvienam; stiliaus rekomendacijų ir tiesiog patarimo.
Tačiau prekės – ne vienintelis dalykas, dėl ko į nedideles parduotuvėles traukia žmonės. J.Malinauskienės teigimu, labai daug reiškia bendravimas su pirkėju, ypatinga atmosfera.
„Senamiestis, ypač toks, kaip Vilniaus, turi savo ypatingą dvasią, kuri traukia žmones, ieškančius ko nors šarmingo. Ir kalbu ne tik apie daiktus, bet ir apie ypatingą bendravimą, aukščiausią aptarnavimo lygį, kokio parduotuvės prekybos centruose tikrai niekada nepasiūlys, jau nekalbant apie galimybę susikurti naują vientisą stilių“, – sako butiko savininkė.
Ši butikų akcija vyks gruodžio 15 d. nuo 19 iki 24 val. Daugiau informacijos galite rasti čia.