„Labai jaudinuosi į pasaulį paleisdama dar vieną savo kūdikį. Iki šiol avalynę kurdavau išimtinai fotosesijoms, tačiau kiekvieną sezoną kildavo begalinis klientų susidomėjimas ir klausimai apie prekybą. Tad šiais metais, gerai išdirbusi kiekvieną detalę ir išgryninusi geriausią versiją, aš atiduodu juos savo gerbėjams“, – pranešime spaudai cituojama „D'EFECT“ kūrybos vadovė dizainerė Eglė Žiemytė.
„Šiais laikais sėkmingas rūbų linijas populiaru pildyti batais, diržais, kaklaskarėm ar kitais aksesuarais, tai nuolat daro didieji mados namai, o lojalūs klientai gauna įvairesnę prekinio ženklo gamą“, – pastebi ji.
Pasak dizainerės, per aštuonerius savo darbo metus ji sukaupė daug patirties, bendradarbiavo su avalynės gamintojais Lietuvoje ir Portugalijoje, todėl jau gali drąsiai pristatyti savo prekės ženklą reprezentuojančius batus. Elegantiški, rankų darbo aulinukai išsiskiria griežtomis architektūriškomis formomis, skirtingais spalvų blokais bei atsikartojančiomis šio šaltojo sezono detalėmis.
„Esu tikra, kad mano klientės nenorės šių batų nusiauti. Stengiausi sukurti tokius batus, kurie puikiai tiktų tiek prie džinsų, tiek prie suknelių. Mano tikslas – kad moteris jaustųsi patogiai, turėtų ilgai jai tarnaujančius batus bei sulauktų daugybės komplimentų“, – sako dizainerė.
„D.EFECT“ pristatė dviejų modelių batus. Vieni yra klasikinio modelio aulinukai, kurių išskirtinumas – rankomis suformuotas padas ir kulnas.
Kitas modelis skirtas laisvesnei, išsiskirti norinčiai asmenybei, kuri mielai į miestą keliaus su skirtingų spalvų blokais dekoruotas batais.
Prekės ženklas „D.EFECT“ jau aštuonerius metus kuria moteriškus rūbus ir prekiauja savo kolekcijomis net 16 pasaulio valstybių: JAV, Japonijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Kinijoje ir kt.