Taip pat moterys mėgsta savo figūrą slėpti po plačiais, beformiais drabužiais, taip tik dar labiau vizualiai išplečiančiais kūną. Didesnio dydžio drabužių prekės ženklo „Unframed me“ įkūrėja Giedrė Valavičiūtė sako, kad bet kokį kūną turint galima atrodyti žavingai. Taip pat iniciatyvos „Dydis nesvarbu“ autorė primena, jog moterims derėtų drabužius „prisijaukinti“ ir dėvėti tuos, kuriuose pačios jaučiasi gerai. O didesnių apimčių moterims ji siūlo nesprausti savęs į per mažus ar, atvirkščiai, dėvėti per didelius apdarus.
Moterų drabužių sektoriuje dauguma prekių ženklų plius dydžio kategorijai priskiria dydžius, prasidedančius nuo europietiško 40–44. Tačiau nuo tų laikų, kai buvo pradėtas naudoti plius dydžio terminas (1922-aisiais), standartinės moters figūra pasikeitė, padidėjo. Pašnekovė sako, kad šiuo metu Amerikoje moterų drabužių vidutiniu dydžiu laikomas EU 46–48. Statistiškai 60 proc. pasaulio moterų dėvi 42 dydžio ir didesnius drabužius. Tačiau ir vadinamos „standartinio“ dydžio moterys dėvi drabužius mados industrijos įvardijamus kaip „plius dydis“.