Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po sėkmingo starto „Facebook“ – įspūdingos investicijos

Ištikimą gerbėjų būrį turintis odines rankines gaminantis lietuviškas prekės ženklas „Gėda Pelėda“ juda pirmyn – jis prisijungė prie 10 metų drabužių prekės ženklų plėtra ir gamyba užsiimančios įmonės „First Priority“. Artimiausiu metu rankinių kūrėjams žadama solidi investicija, o netrukus ketinama pristatyti ir drabužių liniją.
Kristina Lisauskė
Kristina Lisauskė / Asmeninio albumo nuotr.

Iki šiol pustrečių metų „Gėda Pelėda“ rankines pardavinėjo naudodamasi tik socialiniu tinklu „Facebook“. Tokia praktika pasirodė sėkminga – prekės ženklo įkūrėja dizainerė Kristina Lisauskė skaičiuoja, jog parduota daugiau nei 1500 rankinių.

Asmeninio albumo nuotr./„Gėda Pelėda“ rankinė
Asmeninio albumo nuotr./„Gėda Pelėda“ rankinė

„Turint omenyje, kad dauguma pardavimų buvo vykdomi tik per asmeninius užsakymus „Facebook“ tinkle, manau, kad tai įspūdingi rezultatai. Įsitikinome, kad žmonės myli šį ženklą, kad jis turi didelį augimo potencialą.

Buvau savarankiškai dirbanti kūrėja, rūpintis tolimesniu įmonės augimu trūko ne tik investicijų, bet ir žinių. Turėjau nuspręsti, ar mano kurta „Gėda Pelėda“ grįš žingsneliu atgal, ar rinktis augimą, naujų partnerių, kurie padėtų šį paukštį išskraidinti į kitą lygį, paieškas”, – pasakoja ženklo kūrėja.

„Per dešimt veiklos metų sukaupėme daug patirties kurdami ne tik kolekcijas, bet ir prekių ženklus, tad norėjome prisidėti prie lietuviškų mados ženklų augimo. Pastebime, kad lietuviai vis mieliau renkasi vietinių kūrėjų gamintus rūbus ir aksesuarus“, – teigia „First Priority“ direktorė Violeta Eitutienė.

Per artimiausius metus į „Gėda Pelėda“ planuojama investuoti 150 tūkst. eurų. Šie pinigai bus skirti prekės ženklo koncepcijos vystymui, žengimui į naujas produktų kategorijas bei rinkas, planuojama ir elektroninės prekybos plėtra. 

Asmeninio albumo nuotr./Kristina Lisauskė
Asmeninio albumo nuotr./Kristina Lisauskė

„Šių metų „Mados infekcijoje“ pristatysime naują aksesuarų kolekciją, planuojame pristatyti ir „Gėda Pelėda“ drabužius. Domimės taip pat ir eksporto galimybėmis – vienas žinomas Švedijos prekės ženklas jau susidomėjo „Gėda Pelėda“ modeliais, deramės dėl galimybės rankinėmis prekiauti visose ženklo parduotuvėse Švedijoje ir kitose Europos šalyse“, – „Gėda Pelėda“ ir „First Priority“ susijungimu džiaugiasi K.Lisauskė.

Asmeninio albumo nuotr./„Gėda Pelėda“ rankinė
Asmeninio albumo nuotr./„Gėda Pelėda“ rankinė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų