„Mūsų kūrybinė komanda labai džiaugiasi, kad šiuolaikiška lietuviškos mados interpretacija yra įdomi ne tik mūsų šalyje“ , – sako prekių ženklo įkūrėjos Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė. Kūrėjos neslėpė džiugesio, kad išpopuliarėjus internetinei prekybai modernius drabužius iš lietuviško lino atrado JAV, Kanados, Kazachstano, Didžiosios Britanijos, kitų Europos šalių ir netgi Indonezijos pirkėjai.
Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas: „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Jau šešioliktus metus gyvuojantis mados prekių ženklas yra žinomas dėl ištikimybės lietuviškam linui, nepriekaištingos kokybės, nuolatos ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos ir sportinio stiliaus elementų.
Kūrybinį tandemą sudaro mama (J.Vainorė) ir dukra (S.Mockutė-Cicėnė). „Nors ir atsiranda kūrybinių ginčų, mes juos lengvai išsprendžiame, taip suteikdamos galimybę prekių ženklui tobulėti ir populiarėti. Tiesiog esame duetas: viena kitą suprantame iš pusės žodžio, viena kitą papildome, o drauge su visa kūrybine komanda įgyvendiname visas idėjas“, – neslėpė S.Mockutė-Cicėnė.
Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S.Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, nes kūrėja Vilniaus dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent jų mados prekių ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje.
Kodėl kūrybinis duetas jau tiek metų ištikimas būtent linui? „Visų pirma dėl to, kad linas – natūrali, organiška medžiaga. Tai mums vienas svarbiausių aspektų renkantis kūrybinius sprendimus. Taip pat linas pasižymi daugybe neišnaudotų galimybių, dirbdamos su šia medžiaga jau daugelį metų kaskart atrandame naujas konstrukcijų galimybes, tobuliname technologinius sprendimus. Lietuviškas linas yra tapęs mūsų prekių ženklo vizitine kortele“, – sako J.Vainorė.
Šiuo metu pristatomos dvi prekių ženklo kolekcijos: „Journey“ ir „Havana“. Abi kolekcijos įkvėptos kelionių. Tai tarsi atspindys moters-tyrinėtojos, siekiančios atrasti ką nors nauja, dar nepatirta ir unikalaus savyje bei ją supančioje aplinkoje.
Su skaitytojais kūrėjos dalijasi kolekcijos „Havana“ fotosesija. Prieš fotografės Marijos Kablytės objektyvą pozavo populiari tinklaraštininkė, vizažistė, televizijos projekto „X faktorius“ dalyvė Kamilė Kanapeckaitė, jau tapusi šio prekių ženklo ambasadore.