„Prada“ žengė svarbų žingsnį – žmogaus stilių iškėlė aukščiau už norą būti madingam

Šiuo metu, kai vis labiau iškeliama vartotojiškumo problema, mados industrijai negailima priekaištų, kad ši vis dar vadovaujasi tendencijomis ir kuria vienadienius drabužius. „Prada“ mados namų dizainerė Miuccia Prada, kurios diktuojamos kryptys yra labiausiai mėgdžiojamos, regis, suvokė diskusijos apie vartotojiškumą svarbą, rašo užsienio portalai.

Kaip sakė M.Prada, pristatydama savo 2020 m. pavasario ir vasaros kolekciją, madą reikėtų vertinti jau kitaip, svarbesnis yra „asmeninis žmogaus stilius“.

„Paprastumas yra pirmas ir svarbiausias dalykas. Tai daugiau nei drabužiai, [tai] nesenstantys drabužiai, kurių neišmesite“, – sakė „Prada“ dizainerė.

Šis dizainerės požiūris matomas mažytėse detalėse. Romantiškos suknelės atrodė ką tik išskalbtos (ir nelygintos); sijonai papuošti aplikacijomis, primenančiomis „pasidaryk pats“ kūrinius; o kriauklių vėriniai atrodė taip, tarsi būtų sukurti tiesiog iš to, kas rasta paplūdimyje, rašo „The Guardian“.

VIDEO: „Prada“ naujoje kolekcijoje – asmeninis stilius svarbiau už madą

Nors kolekcijoje buvo ir stambių aukštakulnių batų, kuriuos garbina „Prada“, daugelis aprangos elementų atrodė panašūs į tuos, kuriuos išsitraukiate vasaros atostogoms ar pasivaikščiojimui po miestą. Būtent tokį spontaniškumo jausmą savo kolekcija M.Prada ir siekė sukelti.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Prada“ 2020 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modelis

Milano mados savaitė yra ypač akylai stebima zero waste bangos gerbėjų, gamtos mylėtojų, klimato kaitos specialistų, todėl M.Prada, padiktuodama naują persitvarkančios mados pramonės kryptį bei sąmoningumą, tarsi užčiaupė burnas kritikams.

Juk kokį kelią parodys italai, vieni ryškiausių mados diktatorių, tokiu pasuks ir kiti. Todėl ši kolekcija tarsi pažymi naujos mados eros – sąmoningesnės ir atsakingesnė – pradžią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis