Prašmatnūs „Dolce & Gabbana“ vyrai: naujausioje kolekcijoje – freskų ir aukso motyvai

Sausį mados pasaulio akys krypsta į vyrus – pasaulio mados sostinėse ir kituose miestuose vyksta vyrų mados savaitė. Šiomis dienomis ji užliejusi Milano gatves. Žymiausi italų mados namai pristato savo naujausias – 2019–2020 m. rudeniui ir žiemai skirtas – kolekcijas. Kviečiame pasižvalgyti, ką kitam šaltajam sezonui sukūrė italų duetas Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.
„Dolce & Gabbana“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Dolce & Gabbana“ 2019–2020 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Peržvelgus kolekciją akivaizdu – ji tviska prabanga. Metalinis brokatas, žakardas, raštai, pasiskolinti iš Venecijos, Romos ir Monrealio Bizantijos freskų. Klausimas, kam tiek blizgesio 2019-aisiais? Dizaineris S.Gabbana turi paaiškinimą.

„Šiandiena mums patinka dėl laisvės pojūčio: visi jaučiasi laisvi rengtis ką ir kaip nori. Tačiau dabar norėjome atrasti šį elegancijos stilių, nes jis šiuolaikiniams jauniems vyrams suteikia galimybę mėgautis mada būdu, kuris jiems yra naujas.

Pastaruoju metu praradome šį elegancijos jausmą – mada yra laikotarpio atspindys, žinoma, mes kuriame ir sportinio stiliaus drabužius, juos maišome tarpusavyje, deriname. Tačiau pastebėjome, kad vyrai, su kuriais pastaruoju metu teko dirbti, jaučia pasitenkinimą galėdami dėvėti nuostabų kostiumą ar smokingą, o ne ką nors nuobodaus, nes tai jiems nėra lengvai prieinama. O tokia elegancija nesensta“, – Vogue.com cituojamas dizaineris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis