„Prieš“ ir „po“ makiažo: sunku patikėti, kad nuotraukoje – tas pats žmogus

Tikriausiai ne kartą teko nustebti išvydus be makiažo išdrįsusią pasirodyti įžymybę – kartais net tenka suabejoti, ar iš ekrano į jus žvelgia tas pats žmogus.
Goar Avetisyan atliktas makiažas
Goar Avetisyan atliktas makiažas / „Instagram“ / Goar Avetisyan nuotr.
Temos: 1 Makiažas

Toks nustebimas tik įrodo neįtikėtiną makiažo galią – jis veidą pakeisti gali iš esmės. Panašius stebuklus demonstruoja ir Maskvoje gyvenanti vizažistė bei plaukų stilistė Goar Avetisyan (22 m.) – didžiulę patirtį turinti moteris makiažą naudoja tarsi burtų lazdelę, išryškinančią gražiausius dailiosios lyties atstovių bruožus ir paslepiančią trūkumus. Štai ir ji pati.

Garsios vizažistės modeliai – paprastos merginos, kurių veidas, kaip pamatysite nuotraukose „prieš makiažą“, nusėtas spuogais, strazdanomis ar kitais nelygumais, tačiau fotografijose „po makiažo“ visi šie trūkumai išnyksta it dūmas. 

Galbūt tokie drastiški pokyčiai ir lėmė vizažistės populiarumą „Instagram“ tinkle – savo paskyrą nuolat papildydama pribloškiančiomis nuotraukomis „prieš ir po makiažo“ ji subūrė jau kiek daugiau kaip 2 mln. sekėjų.

Ir nors daugelis natūralaus grožio šalininkų pasakytų, kad makiažas tėra moters kaukė, paslepianti tikrąjį jos grožį, pasakykite, kuri iš jūsų nenorėtų nors vienam vakarui tapti kiek gražesne savo versija?

Pagaliau pamatyti save kitokią ir atrasti kažką naujo – visada smagu. Tačiau jei tai virsta manija, siekiamybe, savo esybės išsižadėjimu, galimybe pasislėpti po kosmetikos sluoksniu, o be makiažo negalite net žingsnio žengti iš namų, tikrai vertėtų pamąstyti apie savivertę, vertybes, požiūrį į grožį, išvaizdą ir apskritai – į žmogų. Priimkite tai kaip žaidimą, nesureikšminkite išorinių dalykų, nes labai gali būti, kad tai neatspindi tikrosios jūsų, o yra tik kaukė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis