Prieššventinis savaitės tonas: pižamų vakarėlis

Laukdami artėjančių švenčių, dažnai pamirštame svarbų jų komponentą – lovą. O juk, gerai pagalvojus, kaip be jos? Jei tą naktį nemiegotume, vargiai sulauktume Kalėdų Senelio ir to, ką jis palieka po egle. Be to, sakoma, kad prikaišiojus po pagalve raštelių su norais, jie išsipildo – na, gal ne visi ir ne iškart.
Prieššventinis savaitės tonas: pižamų vakarėlis
Prieššventinis savaitės tonas: pižamų vakarėlis / MARKS & SPENCER nuotr.
Temos: 2 Pižama Mada

Net jei šventės – niekuo dėtos, nėra geresnio rūbo už pižamą.  Ji (plius jaukios šlepetės) reiškia, kad darbo diena pasibaigė, kad esi saugi ir laisva, esi namuose. O jei koks nors rūpestėlis ir atsivilko iš paskos, gali kaip Skarlet  O’Hara numoti ranka: „Apie tai aš pagalvosiu rytoj”. Nes rytoj galbūt išaiškės, kad tas rūpestis – iš piršto laužtas.

Kokia išvada?  Nepamirškime, kad dabar, kai prasideda visokie pasismaginimai, vieno iš vakarėlių aprangos kodas galėtų būti pižamos. 

Prieššventinis savaitės tonas: pižamų vakarėlis
Gamintojų nuotr.

1. H&M palaidinė; 2. ZARA HOME akių raištis; 3. ZARA HOME namų aksesuaras; 4. AIMI pagalvėlė.

Prieššventinis savaitės tonas: pižamų vakarėlis
Gamintojų nuotr.

1. MARKS & SPENCER pižama; 2. FRANKLIN MILL užrašų knygutės; 3. ZARA HOME šviestuvas; 4. H&M šlepetės.

Derinių autorė – stilistė Giedrė Anužytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis