Tad kokias formas, spalvas, medžiagas, proporcijas siūlo žymiausi mados prekių ženklai, susispietę po prabangos prekių grupės „Kering“ stogu?
„Gucci“: vintažo ir novatoriškumo dermė
2017 m. pavasario-vasaros sezonui mados namai „Gucci“ pristato akinių modelio „My Little Tiger“ specialų leidimą. Pagrindinėje akinių kolekcijoje taip pat puikuojasi madingi apvalūs akiniai metaliniais rėmeliais ir populiarusis aviatoriaus akinių modelis, išsiskiriantis rafinuotais ir novatoriškais „Gucci“ WEB elementais – prekės ženklo simboliu tapusia žalia ir raudona juostele ant plastikinio stiklų apvado. Smulki GG raidžių sąnara puošia akinių kojeles, suteikdama jiems vintažinį atspalvį, o reljefinė bitė, atspausta ant kojelių galiukų, išryškina modelio novatoriškumą.
„Saint Laurent“: nuo podiumo į gatvę
2017 m. pavasario-vasaros kolekcijos, sukurtos vadovaujant kūrybos direktoriui Anthony Vaccarello, vizitinė kortelė – „Saint Laurent“ modelis „The Monogram“, išsiskiria autentiškumu, pagardintu moderniu aukštosios mados turiniu – originaliu 1962 metų Yves'o Saint Laurent'o Haute Couture logotipu. Galima rinktis abi klasikines spalvas ir sezoninį blizgų atspalvį.
2017 m. pavasario-vasaros „Saint Laurent“ kolekcijoje taip pat dominuoja sumoderninta ikoninio SL 1 modelio versija – klasikiniai, itin populiarūs, mados namų „Saint Laurent“ vizitine kortele tapę akiniai nuo saulės, pasižymintys tiesia antakių linija ir vis ryškiau įsitvirtinantys gatvės mados tendencijose. Atnaujintas modelis išsiskiria vyriškesnėmis, labiau kampuotomis rėmelių formomis, moderniu klasikiniu dizainu ir pagrindiniu akcentu – viršunosės tilteliu. Spalvų paletėje dominuoja itin populiari aukštosios mados juoda ir blyški ruda, derinamos su moderniais veidrodiniais baltais stiklais.
„Alexander McQueen“: unikalios klasikos interpretacijos
Mados namai „Alexander McQueen“ pristato kolekciją „The Cut Lens“ – naują ir vyrams, ir moterims skirtą 2017 m. pavasario-vasaros kolekcijos akinių modelį. Galima rinktis net iš aštuonių skirtingų novatoriška stiklų konstrukcija ir netikėtais spalvų deriniais išsiskiriančių akinių atspalvių, sukurtų specialiai šiam, podiumo sezoninių spalvų paletės įkvėptam, modeliui.
Italijoje pagaminta rankų darbo unikali klasikinių aviatoriaus akinių interpretacija išsiskiria tik šiam modeliui būdinga konstrukcija. Stiklai nurėžtais kampais į rėmelį tvirtinami kniedėmis per akrilo stiklo elementą. Ant metalinių kojelių puikuojasi lazeriu išgraviruotas „Alexander McQueen“ logotipas.
„McQ“: akiniai, kaip meno kūrinys
Nuo „Alexander McQueen“ atskilęs prekės ženklas „McQ“, įkūnijantis urbanistinį ir jaunatvišką Londono įvaizdį, pristato naują, minimalistinį, į dizainą orientuotą akinių elementą – „Gravity bar“ – viengubą metalinį skersinį, jungiantį stiklus akinių viršutinėje dalyje. Ypatingai lengvas (34 g) modelis sutelkia dėmesį į svarbiausias akinių detales.
Dar viena prekės ženklo „McQ“ naujovė – derinių (capsule) kolekcijos „McQ kregždė SS17“ („McQ Swallow SS17“), sukurtos bendradarbiaujant su tamsiojo meno kūrėju Jesse Draxler, pristatymas. Kolekcijoje dominuoja vyriški ir moteriški modeliai, išsiskiriantys paryškinitais kampais ir geometrinėmis figūromis, rožiniais dvigubo veidrodžio plastikiniais lęšiais akiniuose nuo saulės ir „McQ kregždės“ („McQ Swallow“)
„Bottega Veneta“: atpažįstamoji pynė ir naujos interpretacijos
Mados namų „Bottega Veneta“ vizitinė kortelė – išskirtinė odos pynė „Intrecciato“. Pačioje „Bottega Veneta“ kūrybinio kelio pradžioje sukurtas elementas ir šiandien išlieka labiausiai atpažįstamu šio prekės ženklo simboliu, įvairiomis spalvomis, tradiciniais ir egzotiniais odos deriniais interpretuojamu „Bottega Veneta“ gaminiuose. O rezultatas visada tas pats – su niekuo nesupainiojamas mados namų įvaizdis. 2017 m. pavasario-vasaros sezono akinių vyrams ir moterims kolekcija, pasižyminti mados kolekcijų įkvėptu stiliumi, siūlo lengvesnę klasikinio „Intrecciato“ elemento koncepciją, kuriai būdinga novatoriška konstrukcija, dvi ikoninės kniedės ir lankstas su išgraviruota vidine plokštele.
Ypatingai moteriškas katės akių formos modelis išsiskiria kontrastuojančių spalvų dvigubų stiklų konstrukcija. Vyriški akiniai su dvigubu viršunosės tilteliu išsiskiria ryškiu penktajam praėjusio amžiaus dešimtmečiui būdingu charakteriu, pagyvintu šiuolaikinėmis detalėmis.
„Stella McCartney“: medžiagos ir tekstūros
2017 m. pavasario-vasaros sezonui, kuris sutampa su pirmosios vyrams skirtos „Stella McCartney“ akinių kolekcijos pristatymu, mados namai siūlo naują vyriškų ir abiem lytims skirtų akinių nuo saulės liniją. Naujieji modeliai išsiskiria novatorišku požiūriu į vyriškų akinių madą, propaguojančiu prašmatnų nuo sezoniškumo nepriklausantį stilių, tačiau išsaugantį šiam prekės ženklui būdingas atsakingumo ir tvarumo etikos normas.
2017 m. pavasario-vasaros „Stella McCartney“ moteriškų akinių kolekcijoje dominuoja išskirtiniai mados kolekcijų įkvėpti modeliai, išsiskiriantys kultinėmis medžiagomis ir tekstūromis: Eco-Python, Eco-Leopard ir Eco-Croco. Novatoriški iš biogumos pagaminti akinių rėmeliai ir kojelės rankiniu būdu padengti minėtomis medžiagomis.
„Puma“: sportas ir miestas
Nuo 1948 metų „Puma“ kuria naujas „žaidimo taisykles“, paremtas greičiu, stiliumi ir inovacijomis. 2017 m. pavasario-vasaros sportinio stiliaus kolekcijoje sporto paveldas derinamas su urbanistiniais akinių modeliais, išsiskiriančiais madingomis ir patogiomis dėvėti formomis, išraiškinga spalvų palete ir grafika.
Dominuojančios tendencijos: ikoninė „Puma“ Suede – alkantaros audinys ir madingų atspalvių derinys, vieną spalvą dengiant kita, ir Mixing style – įvairių medžiagų derinys regos korekcijai skirtiems akiniams, išsiskiriantis ikoninėmis kojelėmis su gumos intarpais ir stilių derme.
„Pomellato“: juvelyrikos elementai
Aukščiausia kompetencija, netikėtos detalės ir išradingos formos – kiekvieną sezoną „Pomellato“ transformuoja ikoninius juvelyrikos elementus į naujas akinių kolekcijas. Rezultatas – neprilygstamas mados įkvėptas stilius. Naujieji akiniai nuo saulės „M’Ama Non M’Ama“ perteikia unikalią juvelyrikos dirbinių energiją su visa jos spalvingumo, jausmingumo ir gundymo jėga. Ir aviatoriaus, ir katės akių formos modeliai pasižymi netikėtomis apimtimis ir iš pirmo žvilgsnio nesuderinamais kontrastais.
„Boucheron“: bohemiškas modernumas
Naujoji „Boucheron“ akinių linija – tai duoklė ikoninei 1968 metų šių mados namų kolekcijai Serpent Bohème. Rafinuoti akiniai nuo saulės drąsiai įlieja kvintesenciniam prekės ženklo simboliui modernumo ir subtilaus bohemiško stiliaus (boho chic) patrauklumo. Prabangios detalės ir meistriškumas neleidžia pamiršti unikalių juvelyrikos dirbinių ir akinių stiliaus sąsajų.
Šiuolaikiniai, tačiau kerintys vintažine dvasia, „Serpent Boheme“ akiniai subtiliai dekoruoti prekės ženklo vizitine kortele tapusiais elementais – prabangiais, išskirtiniais ir gundančiais. Tai ir kristalų žėrėjimas, ir paauksuotas metalas, ir paslankumo efektas, ir gyvatės odos tekstūra, gaunama liejimo į vaškinius modelius būdu, įprastai naudojamu juvelyrikoje.
„Italia Independent“: laisvės pojūtis
„Italia Independent“ – stilingas ir kūrybiškas prekės ženklas, skirtas mėgstantiems laisvę. Jame puikiai dera mada ir dizainas, tradicijos ir inovacijos. Tai pirmasis prekės ženklas, akinių gamyboje panaudojęs aksomo efektą UV Lux ®, pasiskolintą iš automobilių pramonės ir pirmiausia taikytą paviršiaus dengimui. 2017 m. pavasario-vasaros kolekcijoje dominuoja aksominio akmens efektas.
„Italia Independent“ atskleidė akinių metaliniais rėmeliais I-thin linijos naujoves – akinių nuo saulės modelius plono metalo rėmeliais, guminėmis kniedėmis ir plokščiais stiklais. Akiniai nuo saulės gaminami iš itin patvaraus ir itin plono plieno. Naujiems modeliams būdingos ryškios spalvos ir matiniai paviršiai. Plokšti stiklai, reguliuojamos nosies pagalvėlės ir kojelių galiukai užtikrina maksimaliai komfortišką akinių dėvėjimą.