Kaip teigiama kompanijos pranešime, kuriant pirmąsias įvaizdines nuotraukas bendradarbiauta su skirtingais menininkais, jaunais kūrėjais bei aktyvistais – taip vadinamais „KENZO x H&M“ ambasadoriais.
Pirmoje nuotraukoje įamžinta Amy Sall (Niujorke gyvenanti studentė ir aktyvistė, SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics įkūrėja) bei Juliana Huxtable (28-erių Niujorke gyvenanti menininkė, poetė ir didžėja).
Nuotraukoje jos užfiksuotos vilkinčios tigro raštais margintas trikotažo palaidines aukštu kaklu, derančias tampres aukštu liemeniu, ilgas, juodos odos pirštines su rožiniu guminiu logotipu bei tigro rašto batus su kojinės tipo aulu.
Antrojoje nuotraukoje galima išvysti Isamayą Ffrench (Londone gyvenanti makiažo meistrė, priklausanti Londono kolektyvui „Theo Adams Company“), kuri nuotraukai pozuoja vilkėdama padidinto silueto odinį švarką su rožiniu netikro kailio pamušalu bei tigro raštais margintą trikotažo palaidinę aukštu kaklu ir tampres aukštu liemeniu.
Pagaliau trečiosios nuotraukos herojus – Oko Ebombo (Paryžiuje gyvenantis muzikantas bei performansų menininkas, muzikos grupės „19“ lyderis) – nuotraukoje vilki parką su nusegama raštuota apykakle, blokinių spalvų tigro rašto džinsus, tabi tipo kojines bei paminkštintus sandalus. Oko įvaizdį papildo tigro rašto kepurė su snapeliu, raštuotas šalikas bei tigro rašto krepšys ilga rankena.
„KENZO x H&M“ kolekcijos gaminiais bus pradėta prekiauti lapkričio 3-ąją, jie pasieks ir Lietuvą.
15min primena, kad greitosios mados tinklas „H&M“ jau dvylika metų bendradarbiauja su žinomais dizaineriais ir mados namais – nuo Karlo Lagerfieldo 2004-aisiais iki „Balmain“ 2015-aisiais.