Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramunė Piekautaitė pristatė rytietiškomis gėlėmis dvelkiantį vardinį aromatą

Už tylią eleganciją, griežto stiliaus ir romantiškų detalių dermę savo klienčių ištikimai mylima drabužių dizainerė Ramunė Piekautaitė vėlyvą rudenį pristatė naujieną – savo vardo kvepalus, kurtus kartu su pasaulinę šlovę pelniusiu parfumeriu Thomu Fountaine'u.
Įvaizdinė kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ nuotrauka
Įvaizdinė kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ nuotrauka / Tomo Kaunecko nuotr.

„Mano mūza – miesto gatvėje sutikta nepažįstamoji. Grakščiais žingsniais ji skuba tolyn, vėjui žaidžiant jos plaukų sruogomis ir plevenančiais drabužiais. Daugelį metų rengiau šią paslaptingą moterį, pabrėždama subtilų moteriškumą ir eleganciją, šiandien jos paveikslui suteikiu ilgai ieškotą baigiamąjį potėpį – „Ramunės Piekautautės“ kvepalų aromato dvelksmą, mano asmeninį parašą,“ – taip ilgai brandintą naują kūrinį pristato pati dizainerė.  

Tomo Kaunecko nuotr./Kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ fotosesijos akimirka
Tomo Kaunecko nuotr./Kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ fotosesijos akimirka

Pirmieji R. Piekautaitės vardo kvepalai, pavadinti „Ramunė Piekautaitė“, buvo kuriami daugiau nei dvejus metus, bendradarbiaujant su žinomu parfumeriu Thomu Fountaine'u.

Jis yra dirbęs su tokiais pripažintais parfumerijos prekės ženklais, kaip „Le Galion“, „Lubin“, „Jean Charles Brosseau“. Prireikė daugybės diskusijų, kol iš dviejų menininkų vizijų gimė jausmingas kvapas, įtikęs abiem  kūrėjams. 

Tomo Kaunecko nuotr./Kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ buteliukas
Tomo Kaunecko nuotr./Kvepalų „Ramunė Piekautaitė“ buteliukas

„Ramunė Piekautaitė“ – tai rytietiškas gėlių aromatas, kuriame dera vaisiai ir rožiniai pipirai, švelnia pudra priglundantis heliotropas ir šilkmedinė michelija vanilės, ambros ir medienos akordai. 

Pradinės kvepalų natos – bergamotė, mandarinas, obuolys ir rožiniai pipirai, širdies natos – šilkmedinė michelija, heliotropas, rožė, ir, galiausiai, bazinės natos – vanilė, ambra, muskusas, santalmedis bei pačiulis. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?