„Šią vasarą leidome Lietuvoje, važiuodavome su vaikais į Trakus, prie ežero. Dar liepos mėnesį pamačiau tą lieptą ir pagalvojau, kad jis puikiai tiktų kolekcijos fotosesijai. Vasaros pabaigoje ten surengėme ne tik fotosesiją, bet ir nufilmavome vaizdo klipą – kaip kolekcijos pristatymą“, – 15min GYVENIMUI pasakojo dizainerė.
L.Larionova užsiminė, kad buvo šovusi ir mintis sukviesti artimus bičiulius ir ant ežero liepto surengti spontanišką kolekcijos pristatymą su žiūrovais.
„Bet dieną prieš pasižiūrėjau prognozes, orą rodė ne kokį, tad svečius teko atšaukti, o fotosesiją nusprendėme vis tiek pasidaryti. Pagal prognozes tą dieną iki pietų turėjo būti be lietaus, bet pliaupė nuo ryto, – šypsodamasi pasakojo dizainerė. – Nepaisant to, buvo gana šilta, vyravo gera nuotaika, o komanda dirbo taip profesionaliai, kad viskas puikiai pavyko.“
Įgyvendinti šaltojo sezono kolekcijos pristatymą L.Larionovai padėjo video menininkas Jurgis Dūdėnas („JUDU productions“), modelis Karina Korr („RUTA model management“) ir stilistė Karina Leontjeva.
Paklausta apie pačią kolekciją, jos idėją, dizainerė sako, kad jos ašis buvo suderinti nesuderinamus dalykus.
„Man labai norėjosi kontrasto, kažkokio keistumo ir nenorėjau nieko tradicinio – nei avalynės, nei podiumo, nei garso takelio, nei pačios kolekcijos (šypsosi). Taigi išėjo tokia tarsi eklektika. Kolekcijoje vyrauja neįprasti faktūrų, spalvų deriniai, pavyzdžiui, klasikinę eglutę, tvidą ar prabangią itališką kostiuminę vilną derinau su liureksu ir kitais audiniais, vietoj aukštakulnių – didžiuliai geltoni guminiai batai, kurie kolekcijai suteikė savo žavesio ir kitoniškumo“, – pasakojo L.Larionova.
Pasiteiravus, kas lėmė to keistumo ir netradiciškumo norą, dizainerė sakė, jog veikiausiai aplinkybės viską taip sudėliojo.
„Visada jauti, į kurią pusę tave neša. Savęs neapgausi. Visą pusmetį su tuo COVID'u plaukiau pasroviui – nieko negali padaryti, niekas nuo tavęs nepriklauso, tad aš tiesiog mėgavausi kūryba. Nesistengiau visko padaryti teisingai. Norėjau, kad tai būtų gaivu, eskiziška, neužmozota, natūralu, laisva. Man atrodo, kad būtent tai šiuo metu ir yra mada“, – kalbėjo dizainerė.
Jau daug metų L.Larionova savo kolekcijas pristato drauge su bičiuliu dizaineriu Egidijumi Rainiu. Bendras jų kolekcijų pristatymas buvo planuotas ir šių metų pavasarį, tačiau šalį užklupus karantinui, dizaineriai buvo priversti visus planus atšaukti.
Vietoj įprasto šou L.Larionova savo 2020 m. pavasario ir vasaros kolekciją balandį pristatė tuščioje Šv. Jono gatvės galerijoje – nufilmavo vaizdo klipą.
„Žinau, kad visiems įprasta, jog kolekcijas pristatome drauge, bet šiais metais viską pakoregavo koronavirusas ir karantinas. Jokių sąmokslo teorijų čia nėra, mes tikrai nesusipykome, viskas tarp mūsų gerai, – išgirdusi klausimą, kodėl juodu su E.Rainiu kolekcijas pristatė atskirai, juokdamasi sakė dizainerė ir pridūrė:
– Kiekvienas turime savo projektų, sumanymų, aš dar pavasarį pasirinkau tokį savo kolekcijos pristatymo būdą, šis antras vaizdo klipas yra tarsi pirminės idėjos pratęsimas. Kaip bus kitąmet – pamatysime, šiuo laikotarpiu tikrai sunku ką nors planuoti ir prognozuoti.“
Paklausta, kuo ir kokiomis nuotaikomis gyvena šiuo metu, L.Larionova sakė, kad daug laiko dabar skiria savo naujam projektui.
„Pavasaris buvo viską pristabdęs, tris mėnesius pasėdėjome namuose, bet dabar, su būtinomis apsaugos priemonėmis, kurių reikia laikytis, viskas vyksta toliau, niekas nestovi vietoje. Ir pavasarį sakiau, ir dabar laikausi tos pačios nuomonės, kad kūrybos atžvilgiu svarbu judėti pirmyn. Ir tikrai visada galima atrasti būdų, kaip tai daryti.
Štai rugsėjo 25–27 d. Vilniuje organizuojame „Creative Showroom“ renginį, kuriame dalyvaus daugiau kaip 30 garsių profesionalaus dizaino, juvelyrikos, galanterijos, parfumerijos, keramikos ir mados iliustracijos kūrėjų. Tai ir siekis palaikyti kūrybą, kūrėjus, kad jie galėtų pristatyti savo darbus, ir galimybė žmonėms su tais darbais ir pačiais kūrėjais susipažinti“, – pasidalijo dizainerė.