Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ruošiatės į dėvėtų rūbų parduotuvę? Štai kokių klaidų turėtumėte vengti

Pastaraisiais metais dėvėtų drabužių parduotuvės išgyvena tikrą bumą. Anksčiau sietos tik su prastos kokybės apranga, dabar jos pritraukia unikalių drabužių beieškančius žmones, kuriems kartu rūpi ir tvarumas. Ką svarbu žinoti, kad iš tokių parduotuvių neišeitume nieko nepešę?
Dėvėtų rūbų parduotuvė
Dėvėtų rūbų parduotuvė / Shutterstock nuotr.

Kaip dienraščiui „Newsweek“ pasakoja asmeninė stilistė Kalita Amber Hon, socialiniuose tinkluose plintantys vaizdo įrašai apie keliones į dėvėtų drabužių parduotuves atskleidžia tik dalį tiesos. Susidaro klaidingas įspūdis, jog pakanka ten nueiti ir iš karto surasi neįtikėtinų dalykų.

„Šiais laikais turinys apie apsipirkimą dėvėtų drabužių parduotuvėse gali sukurti iškreiptą vaizdą, koks jis iš tikrųjų yra. Nieko tokio, jei iš karto nerasite geriausio drabužio“, – sako K.Hon.

Kad apsipirkimas padėvėtų rūbų parduotuvėje būtų sėkmingas, anot jos, svarbu įsiminti kelis esminius dalykus. Visų pirma, tokių parduotuvių aplankyti reikia daug ir kuo dažniau.

„Būkite išrankūs, neimkite pirkti visko, kas yra parduotuvėje, kritiškiau vertinkite tai, ką įsigyjate. Bet norėdami tai padaryti, turite pamatyti daugiau prekių“, – teigia stilistė.

123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai
123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai

Ekspertė pabrėžia, jog svarbu iššniukštinėti kiekvieną parduotuvės kampelį, nes geriausi drabužiai ar aksesuarai gali būti kur nors užsislėpę.

„Apžiūrėkite visas parduotuvės lentynas ir skyrius. Daugelyje parduotuvių gražios prekės gali būti padėtos ne vietoje, nes jų atsargos yra didelės. Niekada nežinai, ką rasi!“ – tikina K.Hon.

Pasak jos, taip pat svarbus ir laikas, kuomet į dėvėtų drabužių parduotuvę nukeliaujame.

„Atsikelkite ir į dėvėtų rūbų parduotuvę eikite anksti. Geriausi radiniai paprastai būna ryte, kol niekas kitas jų nepaima“, – pataria stilistė.

123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai
123RF.com nuotr./Dėvėti drabužiai

Kuo naudingas dėvėtų drabužių pirkimas?

Kaip pabrėžia Carley Lake, drabužių apsikeitimo programėlės „Lucky Sweater“ įkūrėja ir generalinė direktorė, dėvėtų drabužių pirkimas yra menas džiaugtis anksčiau kažkieno mylėtais drabužiais ar unikaliais daiktais, kurių nerasi niekur kitur“.

„Nuo drabužių iki unikalių namų dekoracijų – visa tai mažesnėmis kainomis, nei perkant ką nors naujo, – „Newsweek“ sako moteris. – Tai lobių paieška, kurioje kiekvienas atradimas turi savo istoriją ir žavesį.“

Pasak C.Lake, Britų mados taryba skelbia, kad šiuo metu pasaulyje žmonės turi pakankamai drabužių, jog būtų aprengtos net šešios kartos. Taigi naujų rūbų pirkti nebūtina, galima tiesiog dalintis turimais.

„Pasirinkę lankymąsi dėvėtų drabužių parduotuvėse, mes išlaikome apyvartą, mažiname atliekų kiekį ir taupome resursus. Tai reiškia mažesnę naujų prekių paklausą, o tai reiškia mažesnį spaudimą aplinkai ir laimingesnę žemę“, – tvirtina programėlės „Lucky Sweater“ įkūrėja.

123RF.com nuotr./Drabužių parduotuvė
123RF.com nuotr./Drabužių parduotuvė

Kaip sako C.Lake, ne paslaptis, kad mados industrija padarė didelį poveikį aplinkai. Mažmenininkai didžiuliais mastais gamina pigesnius ir labiau prieinamus rūbus tam, kad patenkintų jaunų vartotojų poreikius. Juk nedaugelis paauglių turi lėšų įsigyti aukštos kokybės ir etiškai pagamintų drabužių – šie visada yra daug brangesni.

Visgi greitosios mados pramonės sukeliama tarša daro niokojantį poveikį natūraliai aplinkai. Žalingas poveikis yra susijęs su gamtinių buveinių nykimu, cheminių medžiagų ir mikroplastiko plitimu vandens keliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau