Ryškios spalvos, drąsios formos, nestandartinės detalės: akinių mados žinovė pristato karščiausias 2023-iųjų tendencijas

Praėjusius kelerius metus pasaulį lydėjusius iššūkius atspindėjo ir drabužių bei aksesuarų mada, būsto interjerų, skirtingų meno sričių tendencijos. Kūrėjai, dizaineriai ir menininkai kvietė ieškoti ramybės, siūlė atsigręžti į natūralumą, gamtą, rinkosi prigesintus tonus bei ramesnius atspalvius. Tačiau 2023-ieji paskelbti pokyčių metais, kai į populiarumo viršūnes žengia ryškios spalvos, drąsūs raštai, netradicinės formos ir viskas, kas gali suteikti kuo pozityvesnių emocijų.
Akinių modeliai
Akinių modeliai / Įmonės nuotr.

Tokias kryptis, sako didžiausiame outlet Šiaurės Europoje – „Vilnius Outlet“ – įsikūrusios išskirtinės optikos „Opti‘koriai“ tiekimo vadovė Vaida Šalaševičiūtė, atspindi ir karčiausios šiųmetės akinių mados tendencijos. Todėl ji kviečia sužinoti, kaip pasaulį šiandien matyti ne tik ryškiai, bet ir madingai, šiuolaikiškai, pabrėžiant savo asmenybę bei charakterį.

Neoninės spalvos ir katės akys

Lietuvai dar tik pasitinkant pavasarį, Milanas šiuo metu alsuoja šiluma. Karštos, V. Šalaševičiūtės teigimu, yra ir akinių stiliaus naujienos, kurias ji stebėjo šiame Italijos mieste pirmą vasario savaitę vykusioje MIDO optikos parodoje.

Pastaroji vadinama vienu didžiausiu pasauliniu akinių mados renginiu, vykstančiu kiekvienais metais. Į ją suvažiuoja virš 600 prekių ženklų iš daugiau nei 40 šalių, todėl parodoje, anot V. Šalaševičiūtės, galima išvysti, kuo artimiausiu metu kvėpuos visas optikos pasaulis.

Tendencijų viršūnėje dabar karaliauja ryškios ir neoninės spalvos, papildytos nestandartinėmis detalėmis.

„Tai – išties unikalus įvykis, kasmet pristatantis naujausias saulės ir korekcinių akinių kolekcijas bei tendencijas. Parodoje galima pamatyti begalė skirtingų jų stilių, spalvų, formų. Nors ramūs žemės tonai, atspindintys tvarumo tendenciją, vis dar išlieka madingi, į akinių madą žengia ir šiuo metu aktualiausios kryptys. Todėl tendencijų viršūnėje dabar karaliauja ryškios ir neoninės spalvos, papildytos nestandartinėmis detalėmis – grandinių motyvais, žėrinčiais akmenukais, karoliukais“, – pasakoja V.Šalaševičiūtė.

Pasak jos, norint 2023-aisiais būti stilingiems, taip pat verta pasidairyti ir šiandien madingiausių akinių formų.

„Katės akys, stačiakampiai, nestandartinis aviatorius, skirtingos geometrinės figūros. Tokios ant bangos dabar yra akinių formos. Jos persmelktos futuristinės klasikos, siurrealizmo, bohemos, vandenyno tematikomis. Tačiau lankantis parodoje išryškėjo ir dar vienas akcentas – madinga šiuo metu yra beveik viskas. Vadinasi, 2023-aisiais ypač akcentuojamos saviraiškos drąsa bei pasirinkimo laisvė itin aktualios ir akinių madai“, – kalba V.Šalaševičiūtė.

Renkasi ir klasiką, ir ekstravaganciją

Naujausias akinių madas V. Šalaševičiūtė su komanda nuolatos atveža ir į „Vilnius Outlet“ įsikūrusią optiką „Opti‘koriai“. Todėl šis salonas klientams siūlo ne tik profesionalias optometrijos paslaugas, bet ir produktus, kurie – išskirtiniai rinkoje.

„Stengiamės laužyti nusistovėjusius standartus, kad vieni akiniai turi tikti visiems gyvenimo atvejams.

Kuriame neformalią ir draugišką aplinką, kurioje žmonės jaustųsi laisvai bei patogiai. Norime išsaugoti klientų individualumą, nes puikiai suprantame – akiniai gali pakeisti žmogaus įvaizdį, paryškinti norimus bruožus, bet kiekvienam svarbiausia išlikti savimi ir mėgautis komfortu“, – pabrėžia V.Šalaševičiūtė.

Įmonės nuotr./Optikos salono interjeras
Įmonės nuotr./Optikos salono interjeras

Tai, anot jos, atspindi ir siūlomas asortimentas, šį saloną išskiriantis iš kitų optikų, o ypač – didžiųjų prekybos tinklų. Pagrindinė to priežastis, sako V. Šalaševičiūtė, yra kruopščiai atrinkti prekės ženklai, kurių dauguma specializuojasi tik gamindami akinius bei turintys unikalią savo istoriją.

„Stengiamės laužyti nusistovėjusius standartus, kad vieni akiniai turi tikti visiems gyvenimo atvejams.

„Šis išskirtinumas lemia aukštą mūsų optikos produktų kokybę. Siūlome akinius, kuriuos kuriant buvo sutelktas dėmesys detalėms, patogumui, estetikai, formoms. Todėl mūsų klientai gali tikėtis tokių produktų bei to, ko neranda kitur: unikalių tekstūrų, ryškių spalvų, nestandartinių techninių sprendimų. Siūlome akinius žmonėms, ieškantiems ir klasikinio, švaraus silueto, natūralių medžiagų ir tiems, kurie nepažįsta žodžio banalumas“, – pastebi V.Šalaševičiūtė.

Akinių gamyba vos per keletą minučių

Visgi šie aksesuarai turi išpildyti yra ne tik grožio, bet ir sveikatos poreikius. Todėl apie tai kalbanti V. Šalaševičiūtė akcentuoja – optikos „Opti‘koriai“ siūlomų akinių individualumą atspindi ir lęšiai.

„Šiuolaikiniame pasaulyje nebeužtenka matyti tik į tolį arba arti. Taigi, atsižvelgdami į kliento gyvenimo būdą, rekomenduojame specializuotus akinių lęšius, kurie labiausiai atitinka kiekvieno poreikius. Esame visų akių optika ir manome, kad ryšys tarp norimo rėmelio ir vartotojo turi atsirasti be kainos barjero. Stengiamės madą priartinti visiems. O kartu išsikėlėme sau misiją – padėti klientams matyti geriau ir džiaugtis akių sveikata. Dėl to naudojame tik naujausią optometrinę įrangą, skirtą regos aštrumui nustatyti. Todėl mūsų specialistai visada padeda rasti geriausią komforto, estetikos ir funkcionalumo sprendimą“, – tikina V.Šalaševičiūtė.

Įmonės nuotr./Akinių modeliai
Įmonės nuotr./Akinių modeliai

Ji priduria – „Vilnius Outlet“ esanti optika turi modernią gamybos laboratoriją, kurioje akinius patyrę specialistai pagamina per ypač trumpą laiką – kol klientas atsigeria puodelį kavos ar pasivaikšto po prekybos centrą.

O norinčius džiaugtis ne tik stilingais aksesuarais bei akių sveikata, bet ir sutaupyti, vasario 20–balandžio 1 dienomis optika „Opti‘koriai“ kviečia saulės akinius įsigyti su 50 proc. nuolaida nuo pradinės kainos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis