Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

S.Straukaitė – pirmoji dizainerė iš Lietuvos Lenkijos mados savaitėje: „Tai buvo bomba“

Katovicų mados savaitėje „KTW Fashion Week“ Sandra Straukaitė surengė originalų, efektingą kolekcijos FORGET.ME.NOT pristatymą, kuris renginyje dalyvavusių Lenkijos mados žinovų, dizainerių, mados žurnalų redaktorių bei tinklaraštininkų buvo sutiktas audringomis ovacijomis, o Lenkijos „Elle“ žurnalas rašo: „Po šio šou auditorijai kilo tik vienas klausimas: „Kas ji?“
Sandros Straukaitės kolekcijos pristatymas Lenkijoje
Sandros Straukaitės kolekcijos pristatymas Lenkijoje / Filipo Okopny nuotr.

„Kadangi tai buvo pirmas lietuvių dizainerių prisistatymas Lenkijoje, norėjau, kad tai būtų energingas ir įsimintinas mados šou. Pristatymo koncepcija puikiai pavyko ir visi buvo priblokšti. Tiek komplimentų po pristatymo dar niekada nesu sulaukusi“, – sako dizainerė S.Straukaitė.

Lenkijos žiniasklaidoje pabrėžiama, kad lietuvių dizainerės darbai išsiskiria iš Katovicų mados savaitėje pristatomų lenkų ir užsienio dizainerių darbų. Čia S.Straukaitė pristatė įvairiaspalvę „darbo aprangos“ stiliaus kolekciją FORGET.ME.NOT, kuri išpildyta pasitelkus dinamišką choreografiją ir energingą muziką. Kolekciją įkvėpė darbo drabužiai ir sovietmečio – laikotarpio, kuriuo užaugo dizainerė.

S.Straukaitė buvo pakviesta dalyvauti Katovicų mados savaitėje „KTW Fashion week“ po Katovicų mados savaitės kūrėjų Rafalo Wyszynskio ir Annos Pusleckos apsilankymo „Mados infekcijoje“. S.Straukaitės ir stilistės Karinos Leontjevos kelionę į Katovicus finansavo Lietuvos kultūros institutas.

Atnaujintoje porceliano gamykloje kolekcijas rodė MMC, Klaudia Markiewicz, „Haratyk“, Simona Nikolajewska, „Marlu“, „Cocho“, FASH, Katarzyna Szymańska, Ola Bajer, Cadess Lidia Kalita ir kiti lenkų kūrėjai. Dizainerių pristatymus režisavo garsus choreografas, mados šou ir reklamų režisierius Waldekas Szymkowiakas, kuris dirba užsienyje su tokiais mados namais kaip „Gucci“, „Chloé“,, „Acne“ ir „Prada“.

„Injekcijoje“ – dalyvė iš Lenkijos

Antrą kartą vykusio festivalio leitmotyvas – „Millennials vs. Mentors“. Taip organizatoriai siekė suartinti vyresniąją mados kūrėjų kartą su jaunaisiais ir paskatinti tarp jų dialogą. Per keturias festivalio dienas vyko ne tik madų pristatymai, bet ir paskaitos, diskusijos.

„Lenkijoje, kaip ir Lietuvoje, yra daug gerų dizainerių ir veltui mes vieni kitais nesidomime. Kartu su „Mados infekcija“ ir „Injekcija“ bandome pralaužti šiuos ledus ir matome didėjantį norą iš kaimynų pusės parodyti savo kūrybą čia, pas mus, ir pirmuosius bandymus pasikviesti lietuvių kūrėjus į Lenkiją“, – sako S.Straukaitė.

Anot S.Straukaitės, „Mados infekcija“ skaičiuoja jau dvidešimtmetį, „Injekcija“ – dešimtmetį, o Lenkija, nors ir turi dvi mados savaites – Katavicų ir Lodzės – bet čia nėra tokios ilgametės praktikos. Nenuostabu, kad lenkams yra ko pasimokyti iš Lietuvos, ką jie ir padarė šiais metais atvykdami pasižiūrėti „Mados infekcijos“.

Lapkričio 24 d. vyksiančio jaunųjų dizainerių konkurso „Injekcija“ metu pamatysime ir atstovę iš Lenkijos, kuri su dar penkiolika jaunųjų dizainerių iš Lietuvos, Latvijos ir Italijos kovos dėl galimybės dalyvauti „Mados infekcijoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?