Šią vasarą atrodykite žaismingai: kaip derinti taškuoto rašto drabužius?

Taškelių raštas – vienas žaismingiausių, įdomiausių ir smagiausių mados elementų. Šis raštas praėjusiais metais šventė savo renesansą ir vis dar išlieka populiaresnis nei bet kada anksčiau.
Taškuota suknelė
Taškuota suknelė / 123RF.com nuotr.

Taškuotas raštas prisideda prie geros nuotaikos

Niekam ne paslaptis, kad mada, nors ir įtraukdama naujus niuansus ar akcentus, iš esmės sukasi ratu, grįždama prie praeityje žibėjusių motyvų. Ši taisyklė tinka tiek raštams, tiek pridėtiniams mados elementams, tiek siluetams ar spalvoms.

Panašų atgimimą išgyvenantis taškuotas raštas yra šiandienos hitas, kurį dėvėti yra gero tono, stiliaus pojūčio ir humoro jausmo ženklas.

Tai, visų pirma, labai klasiškai, sentimentaliai ir nostalgiškai atrodantis raštas, kurio ištakos neabejotinai siekia istorinius laikus. Kita vertus, tai itin stipriai į grafinius elementus sutelktas raštas, o būtent tokie motyvai dažnai atrodo moderniai ir šiuolaikiškai.

Vienas šio rašto privalumų – gebėjimas kurti gerą nuotaiką. Psichologiškai mūsų savijautai mada yra itin aktuali ir turinti įtakos sritis. Siekiantiems pozityvių įvaizdžių, ypač derėtų atkreipti dėmesį į taškuotą raštą – tai puikus pagrindas šypsenai.

Nuo Milano ir Paryžiaus iki Tokijo ar Londono – virš visų pasaulio madų sostinių podiumų sklendžiantys taškuoti įvaizdžiai formuoja ir mados mylėtojų garderobus. Bėgant laikui, taškuoto rašto koncepcija smarkiai kito. Praėjusio amžiaus šeštajame dešimtmetyje taškučiai daugiausia puošė plačius, pūstus damų sijonus. Vėliau šis grafinis raštas įgijo universalesnį, įprastesnį pavidalą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis