Pirmojo pernai Lietuvoje vykusio dizainerių drabužių išpardavimo idėjos autorė, mados ir gyvenimo būdo komunikacijos agentūros „A|PR“ įkūrėja Aušra Prasauskaitė „Sample sale“ idėją pastebėjo gyvendama užsienyje. Tokia praktika taikoma visose didžiosiose mados sostinėse, kuriose savo būstines įsirengę didieji mados prekių ženklai.
Toks išpardavimas – puiki proga ne tik įsigyti norimą drabužį pigiau, bet ir rasti tai, ko prekyboje jau nebėra.
„Sprendžiame dviejų grupių problemas. Pirmiausia, visi kūrėjai turi likučių, kurie yra puikūs ir kam nors labai patrauklūs, tačiau iš anksto užsakinėjant gamybą yra be galo sunku tiksliai prognozuoti, kiek vieno ar kito daikto bus parduota po pusmečio. Kitoje pusėje turime moteris, kurios nesivaiko greitai prabėgančių tendencijų, tačiau ieško kokybiškų dizainerių kūrinių, nori atnaujinti garderobą ir atidžiai skaičiuoja savo mėnesio biudžetą. Pirmą kartą sulaukėme ne tik didžiulio pirkėjų srauto, bet ir jų padėkų už tokią iniciatyvą, tad neabejoju, kad dabar tai pavyks dar sėkmingiau“, – sakė A.Prasauskaitė.
Šalies moterys dažnai susižavi lietuvių dizainerių kuriamais drabužiais, tačiau brangi vienetinių drabužių ir aksesuarų gamyba šiuos kūrinius paverčia prieinamais ne kiekvienam. Sulaukus kito sezono dažniausiai jau matytų dizainerių drabužių neberandame, todėl toks išpardavimas – puiki proga ne tik įsigyti norimą drabužį pigiau, bet ir rasti tai, ko prekyboje jau nebėra.
Kitą savaitę sostinėje vyksiančiame „Didžiajame LT dizainerių išpardavime: pavasaris / vasara“ praėjusių metų pavasario ir vasaros drabužių kolekcijas išparduos daugiau kaip dešimt šalyje puikiai žinomų dizainerių. Tris dienas moterys turės galimybę įsigyti kokybiškus šalies kūrėjų gaminius už itin patrauklią kainą, tačiau ribotas prekių kiekis privers nesnausti ir skatins tų pirkėjų konkurenciją, kurios siekia stilingiausių drabužių.
2016 m. įvykęs „LT dizainerių sample sale“ neliko nepastebėtas ir inovacijų kultūrą skatinančio renginio – „Login“ apdovanojimų. Moteriškai auditorijai skirtas pirmasis jungtinis geriausių Lietuvos dizainerių pavyzdžių išpardavimas ir jo komunikacija „Facebook“ tinkle yra nominuoti „Socialinių medijų reklama / kampanija“ kategorijoje.